[QUOTE="Vieras";28708441]No on!
Siksi kysyinkin, milloin tämä oikein loppuu?
Miksi täällä heti oletetaan, että olemme kohta eroamassa ja hankin lapsen miehen, jota vihaan, kanssa?
Olemme olleet yhdessä pitkään. Olemme loistava pari, ei mitään ongelmia tällä hetkellä parisuhteessa. Mieheni on loistava isä ja puoliso. Olemme onnellisia.
Usein iltaisin tuijotamme vauvaa sängyllä ja ihmettelemme, miten olemme saaneet aikaiseksi jotain noin ihanaa. Toimimme tiiminä. Huumori toimii edelleen välillämme. Emme riitele jatkuvasti, olen vain helvetin kiukkuinen ollut viime aikoina. Mieheni ei lähde näihin minun kiukutteluihin mukaan vaan katsoo lähinnä huvittuneena, ja on joskus naureskellut, että taitaa olla hormonit sekaisin.
Ihmettelen vain, miksi olen näin kiukkuinen miestäni kohtaan ilman syytä. Varmasti syynä on hormonit, en ole epäillyt hetkeäkään, mutta mietin vain, milloin tämä sitten loppuu, hormonit tasaantuu jne.
Eikä tämä kiukkuisuus ole pelkästään miestäni kohtaan, myös muita ihmisiä (paitsi vauvaa). Muille ihmisille en vain näytä kiukkuani vastaavalla tavalla, tietystikään.[/QUOTE]
Joku sanoi mulle joskus, että hormonit poistuu puolessa vuodessa. En tiiä mistä oli peräsin tämä väite.