V*tutus huipussaan! Prkl ja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
|O |O |O :headwall: :headwall: :headwall:
Kerroinkin jo kuinka sain hienosti lingottua tuon meidän tien.
Noh, lähdinpä sitten hakemaan poikaa koulusta ja kuinkas kävikään! |O :headwall:
Asutaan silleen, että meidän pihasta vie mäki alas ja sitten pitää nousta iso mäki ylös, jotta pääsee tuolle "yleiselle tielle".
Noh, mun auraamat kohdat auto meni tosi hyvin ja olin jo melkein mäen päälle kuin auto ei enää jaksanutkaan vetää (kiitos naapurit, kun ette ole tehneet lumitöitä )... Ei auttanut kuin aukasta auton ovi ja alkaa pakittaan, ikkunoista kun ei nähnyt mitään,( kiitos kahden ikkunoita huurruttavan koiran! ) Peruutin (reilu 100m ), otin vauhtia ja yritin uudelleen, taas pikkuisesta kiinni etten päässyt mäen päälle. Taas peruutin, otin vauhtia ja ei ihan piisannut vieläkään.. Tämä toistui 4 kertaa, kunnes neljännellä kerralla auto jo puski niin rajusti penkan puolelle (kiitos takavetoisuuden ja huonojen renkaiden ), että en voinut tehdä mitään ja sinnepä se sitten jäi kiinni!PRKL!! |O :'(
Aloinpa sit soittaan pojalle, että en pääse hakeen ja menee mummin luo... Kas kummaa, mun puhelin ei toiminu (kiitos nokia, hyvälaatuisesta puhelimesta )! :headwall: Minä kyllä kuulin, mutta poika ei... Laitoinpa sit tekstiviestin ja viesti meni perille, kaikilta osin.

Otin koirat ja kuopuksen autosta. Lähdin kävelemään toinen koira hihnassa ja kuopus kainalossa kotiinpäin, niin eikö tämä koira haista jotain mielenkiintoista ja niinpä me oltiin kuopuksen kanssa mukkelis makkelis lumisessa ojassa (kiitos koiran hurjan voiman )... Kuopus itkee ja minä kiroan... :ashamed:

Päästään kotiin, muistan kohoamassa olevan pullataikinan, aukaisen mikron ja pullataikina on vallannut koko mikroautouuniin!! :o |O :headwall: Kiitos pullataikina, kun kerrankin kohosit kunnolla... :saint: :kieh:

Kiitokset teille palstasisaret, kun sain purkaa teille tämän v*tutukseni! (Kiitos puhelimen, en voi sitä kellekkään muulle purkaa... ) :flower:

:laugh: ei kyl naurattas sun asemassa, nauran vaan sille kun tiedän kui paljo mua ois samassa tilnatees ottanut päähän :headwall: mutta kaikesta huolimatta olet elossa =) ainakin fyysisesti :hug:

:laugh:

Minäpä kanssa... piti mennä poikaa viemään sairaanhoitajalle syylien jäädytykseen ja siitä jatkaa kaupungille asioille. Auton akku tyhjä, mies meni hakeen kaapeleita parin kilsan päästä, jäi takas tullessaan poikittain jumiin, kun unta oli kasautunut niin paljon meiän tiellä, takavetonen pakettiauto ei liikkunu mihinkään. No, naapurista työntöapua, saatiin auto penkasta ja mun auto käyntiin, alko ajaessa kuulumaan klonk klonk aina välillä ja sit se kuulu useemmin ja useemmin. Iskarit rikki takaa! Reissu tehtiin klonk klonk klonk, mistähän rahat korjaukseen, just tehtiin jarruremontti... :'(

Huh, nyt on pullat paistumassa ja muutenkin kaikki sujunut suht ok... :whistle: Mitä nyt pullasuti on kadonnut jäljettömiin, maidot kaatunu lattialle, uusi viemäröinti on rikki (naapurissa tosin, mutta mekään ei saada laskea paljoa vettä, jottei se tule kellarista takas... :headwall: ) mutta hengissä ollaan! :D :wave: Eikä enää v*tutakkaan niiiiin paljoa ku pari tuntia sitten... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Huh, nyt on pullat paistumassa ja muutenkin kaikki sujunut suht ok... :whistle: Mitä nyt pullasuti on kadonnut jäljettömiin, maidot kaatunu lattialle, uusi viemäröinti on rikki (naapurissa tosin, mutta mekään ei saada laskea paljoa vettä, jottei se tule kellarista takas... :headwall: ) mutta hengissä ollaan! :D :wave: Eikä enää v*tutakkaan niiiiin paljoa ku pari tuntia sitten... ;)

:hug:

Yhteistyössä