V*tuttaa joulu nyt jo...Anopilla on tapana jankuttaa syyskuusta asti,että yksi lahja vain kaikille ,koska

• Viestiketjun aloittaja alotus
  • Ensimmäinen viesti
alotus
ei oo paljoa rahaa...todellisuudessa jokainen saa 7-10 lahjaa ja ihmisiä on 11kpl siitä voi laskea onko rahaa..??yhtään alle 50e lahjaa en ole saanut,mutta asiaan saako mua ottaa päähän toinen yhden lahjan ja eioorahaa jankutus...????

Meillä ne ovat aikuiset lapset jotka "jankuttavat" tuosta yhden lahjan politiikasta.
Tajuan sen järkevyyden (ja aattona sitten kun homma tuppaa menemään lahjavuoden vuoksi tylsäksi&tyhmäksi, toivon melkein ettei niinkään montaa lahjaa saisi olla) mutta silti sitä aina väliin mielessään kiukuttelee, kun keksisi omasta mielestään "juuri oikean" lahjan jollekin...

:)

Aries 78
Mulla menee nyt Jouluna lapset äidilleen kun olivat minun kanssa viimejoulun, ensimmäinen Joulu ilman lapsia tiedossa :( Toisaalta itelä edes tietoa minne menisi Jouluna kun ei viitsi toisten nurkkiin lähteä.

"jjj"
Itse en välittäisi ostella aikuisille lahjoja, mut vuosikausia olen ostanut jotain pientä, vaikka muut ostaa isompia eikä ole tullut valituksia. Ja nyt kun on veljellä lapsi, sovittiin, että vain lapsille, ei aikuisille ja sama miehen veljen kanssa. Ostakoot ken tahtoo, ja ymmärrän jos ei ole lapsia, niin ostetaan sit aikuisillekin.

"vieras"
Mulla menee nyt Jouluna lapset äidilleen kun olivat minun kanssa viimejoulun, ensimmäinen Joulu ilman lapsia tiedossa :( Toisaalta itelä edes tietoa minne menisi Jouluna kun ei viitsi toisten nurkkiin lähteä.
Sympatiahalit sinulle. Kannattaisi varmaan kuitenkin lähteä jonnekin (toisten nurkkiin tai reissuun), sillä joulusta saattaa tulla hyvinkin ankea yksin kotona ollessa. :(

Yhteistyössä