v*tun koiranpaskattajat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koiran idioottiomistajat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koiran idioottiomistajat

Vieras
aaah, taas se alkaa kevät ja koiran paskasta valitus.... mutta kyllä, voi v*tunv*tunv*ttu että osaa v*tuttaa ulkona taapertaessa, kun jalkakäytävät on täynnä ruskeeta koiran paskaa, on vetelää ja pökälettä ja kävely on selviytymistaistelua, että ei tilsi sitä paskaa kengänpohjiin.

VIHAAN kaikkia koiran omistaja, jotka paskattaa kirppuperseensä jalkakäytävälle tai edes viereen eikä kerää paskaa pois. Voi kun voisi kärrätä kaiken sen koiran paskan niitten kusinaamojen koiran omistajien takapihalle.

V*TUN idiootit, voi kun voisi hieroa teidän naamat niihin paskoihin. kyllä sen verran harmittaa.

• Tykkää
Reactions: Doves ja Irski
Onhan se ällöttävää. Meilläpäin myös tuntuu, että ongelma on poikkeuksellisen paha tänä keväänä ja se taitaa johtua siitä, että aurausta on vähennetty. Penkat oli niin isot ja leveät talven ajan ja nyt kun ne sulaa, ne kakat tosiaan on kevyen liikenteen väylällä. Aiemmin ne varmaan oli enemmän siellä pientareen puolella. Tietysti ongelman varsinainen aiheuttaja on ne koiranomistajat, jotka eivät kakkoja teiden varsilta kerää. Moni kerää, mutta valitettavan monelta se myös jää tekemättä.

Jossainpäin koirilta otetaan dna ja kakasta voidaan tarvittaessa selvittää koiran omistaja :) Ei hassumpi idea ;)

Samat sanat, mua ketuttaa todella paljon ne koiranomistajat, jotka eivät kerää paskoja pois. Onneksi en ole yksi heistä, vaan meidän fifin joka ainoa kikkara korjataan samantien pois.

Jep, tänä keväänä on aika hirveä kakkaongelma. :x Lumisen talven aikana penkat oli leveät ja nyt lumien sulaessa totuus paljastuu. Sieppaa kyllä niin julmetusti, talvellakin näin koiranomistajia isojen koirien kanssa lenkillä, eipä niitä pökäleitä jääty nostelemaan, mutta enpä minäkään kyllä huomauttanut asiasta. Ehkä olisi pitänyt ja olisin saanut vain haukut päälle.

Sama täällä, ottaa päähän. En tajua, mitä koiranomistajat ajattelee, kun paskatatvat koiransa ihmisten postilaatikkojen juuren tai tienhaaraan ja sama kusen kanssa; miksi , oi miksi, ne koirat pitää kusettaa postilaatikkojen juureen. Kiva yrittää niiden kusien/paskojen ohi kurkotella postilaatikkoon.
Ja sitten omistajat valittaa, että ihmiset aina valittaa turhaan paskoista. Miksiköhän????
Täällä lumenpaljouden vuoksi aurattiin jalkakäytävät kapeammaksi kuin ennen ja koiranpaskattajat paskattivat koiransa jalkakäytävän kupeeseen ja nyt lumien sulaessa on paskat lieruina jalkakäytävällä.

Jos saan tietää, ketä nuo koirankusettajat ovat, taidan kusettaa noita meidän poikalapsia niiden postilaatikolle kesällä. Vuoroin vieraissa nääs.

[QUOTE="Vieras";28341247]Ootko koskAn miettinyt että sun kannattaisi tarkistuttaa pääkoppas?
Ärtyminen asiasta on ihan ok, mut tuo meni jo pahasti yli hilseen.[/QUOTE]

Eli ilmeisesti sulla on piski kotona, jonka paskatat kadulle ja jätät ne sinne?

Tää on ihan perus reaktio, kun ulkona alkaa kevät tulla ja ainoa, mikä lumen alta tulee esiin on miljoona kiloa ruskeeta koiran paskaa. Kun jalkakäytävät on niiiiiin täynnä sitä, että et tiedä minne astut. Koiran omistajat, siis ne jotka eivät paskoja ulkoa kerää, ovat äärimmäisen ITSEKKÄITÄ ihmisiä.

Samat sanat, mua ketuttaa todella paljon ne koiranomistajat, jotka eivät kerää paskoja pois. Onneksi en ole yksi heistä, vaan meidän fifin joka ainoa kikkara korjataan samantien pois.

oon meinannut joskus pysähtyy koiran kakan kerääjän kohdalle ja kiittää :) jotenkin harmittaa teidänkin puolesta, kun toiset kerää tunnollisesti pois ja sitten suurin osa ei välitä.

[QUOTE="vieras";28341419]Kyllä on ihmisellä pienet murheet kun koirankakka saa noin raivostumaan.Suosittelen hoitoon hakeutumista![/QUOTE]

Ja sulle suosittelen katsomaan miltä ulkona näyttää ja paskattaa se koiras vaikka omaan pihaasi!

Eli ilmeisesti sulla on piski kotona, jonka paskatat kadulle ja jätät ne sinne?

Tää on ihan perus reaktio, kun ulkona alkaa kevät tulla ja ainoa, mikä lumen alta tulee esiin on miljoona kiloa ruskeeta koiran paskaa. Kun jalkakäytävät on niiiiiin täynnä sitä, että et tiedä minne astut. Koiran omistajat, siis ne jotka eivät paskoja ulkoa kerää, ovat äärimmäisen ITSEKKÄITÄ ihmisiä.

Ei minulla ei ole piskiä, minulla on kylläkin koira.
Enkä myöskään paskata koirAni teiden varsiin, vaan aina metsään tai niin syvälle ryteikköön ettei se ketään varmasti haittaa.

En minäkään pidä yhtään paskaläjistä teiden varsissa, mutta ei se myöskään saa minussa aikaa noin voimakasta reaktiota vaikka ällöttääkin.
Joten sinun tapasi noin kovasti räjähtää asian vuoksi sai huoleni herämään.

oon meinannut joskus pysähtyy koiran kakan kerääjän kohdalle ja kiittää :) jotenkin harmittaa teidänkin puolesta, kun toiset kerää tunnollisesti pois ja sitten suurin osa ei välitä.

:) vaikka mä koirastani kovasti välitänkin, en mä halua sen paskoja kenkiini yhtään sen enempää kuin muidenkaan. Meillä on pieni koira, joka paskoo sellasia prinssinakin kokoisia pökäleitä. Ihan hippasen turhauttaa kerätä niitä pois niiden lehmänläjien vierestä :mad:. Mutta en periaatteestakaan niitä siihen jätä, mua ei kukaan pääse koskaan höykyttämään jätetyistä kasoista. Eikä se pelkästään, että sitä paskaa on kengissä. Sitä on myös oman koiran tassuissa :x. Koko kylppäri haisee kun niitä tassuja pesee...

Ja harmittaa tosiaan se, että nuo itsekkäät idiootit pilaa kaikkien koiranomistajien maineen. Muakin on monesti tuijotettu siihen malliin, että s**tanan koiranomistaja. Niinpä mä heiluttelen sitä paskapussia hyvin näkyvästi, jotta varmana huomaavat, että meidän paska ei käytävälle jää :)

Samoin. Meillä paskotetaan koirat myös tuossa pihan leikkipaikalla. Ja on kivaa kun lapset leikkii paskan keskellä. Ja minä kuulun myös niihin omistajiin jotka kerää ulosteet pois.

Viimeksi muokattu:
Joo ja se on kyllä kumma kun ei esim näissä ketjuissa ikinä löydy ketään, joka jättäis ne paskat sinne tielle/ lumipenkalle josta ne valuu tielle lumen sulaessa, mutta silti on tiet paskaa täynnä. Ja siis itsekin olen koiranomistaja, mutta kerään aina jätökset pois ja todellakin raivostuttaa ne paskat. Saa muutenkin kuraista koiraa pestä näillä keleillä koko ajan eikä se kivaa ole saati että sitten saa vielä paskaa pestä koiran tassuista ja omista kengistä, hyi.

Mutta jos nyt löytyy joku joka on tielle/ penkalle jättänyt ne paskat, niin voisiko kertoa että MIKSI? Eikö sinun koirasi/lapsesi/sinä itse ole koskaan astunut toisen koiran jätöksiin, vai pidätkö jopa siitä jos näin tapahtuu?

[QUOTE="Vieras";28341442]Ei minulla ei ole piskiä, minulla on kylläkin koira.
Enkä myöskään paskata koirAni teiden varsiin, vaan aina metsään tai niin syvälle ryteikköön ettei se ketään varmasti haittaa.

En minäkään pidä yhtään paskaläjistä teiden varsissa, mutta ei se myöskään saa minussa aikaa noin voimakasta reaktiota vaikka ällöttääkin.
Joten sinun tapasi noin kovasti räjähtää asian vuoksi sai huoleni herämään.[/QUOTE]

Mulle olisi normaali reaktio koiran omistajana kerätä nekin jätökset pois. Sinun tapasi noin välinpitämättömästi suhtautua tähän asiaan, saa huoleni heräämää metsässä kulkevien puolesta.

Kyllä taas tänään lenkillä huomasin, et aikamoisia torttuja ne isot koirat saa aikaan. Silkkaa itsekkyyttä se, ettei sen vertaa viitsitä kyykistyä. Ulos on kyllä jaksettu lähtee,ettei vaan pasko kotiin. Napaansa pidemmälle ei viitsitä ajatella. Sellaisiahan me ihmiset nykyään ollaan. Itse innoissani odotan kakkapussi taskussa milloin meidän pennun ensimmäinen pökäle saavuttaa maanpinnan. Kun ei vielä olla käyty shaissella muuta kuin matolla, verhoilla ja alustalla. Mut kaikki aikanaan ;)

Mulle olisi normaali reaktio koiran omistajana kerätä nekin jätökset pois. Sinun tapasi noin välinpitämättömästi suhtautua tähän asiaan, saa huoleni heräämää metsässä kulkevien puolesta.

Tiedätkö kuinka paljon siellä metässä on metsän eläimien paskaa ja kusta? Kukapa ne siivoisia? Ja kuinka nopeasti kyseinen tuote maantuu. Viikossa-kahdessa.
Ajatella.. Jätän koirani kakat metsään ja ryteikköön. Olenpa minä kamala.

Asumme leikkipuiston laidalla, mutta pariin kuukauteen puistoon ei ole asiaa lasten kanssa, sillä koko puisto on täynnä koiran kakkaa!! Vaikea ymmärtää koiran omistajia, jotka koko talven käyvät kakattamassa koiransa meidän parvekkeen alla. Välillä tekisi mieli käydä huutamassa muutaman perään hiukan asioista, jotka koskevat kaikkia koiranomistajia, ELI KOIRAN JÄTÖKSIEN KORJAAMISESTA!! Kiva kun joitakin noudattajakin löytyy.

[QUOTE="Leena";28341532]Asumme leikkipuiston laidalla, mutta pariin kuukauteen puistoon ei ole asiaa lasten kanssa, sillä koko puisto on täynnä koiran kakkaa!! Vaikea ymmärtää koiran omistajia, jotka koko talven käyvät kakattamassa koiransa meidän parvekkeen alla. Välillä tekisi mieli käydä huutamassa muutaman perään hiukan asioista, jotka koskevat kaikkia koiranomistajia, ELI KOIRAN JÄTÖKSIEN KORJAAMISESTA!! Kiva kun joitakin noudattajakin löytyy.[/QUOTE]

Itse en ole koskAn ymmärtänyt tätä että niin kovana uhotaan että pitäis sanoa ja olis pitänyt sanoa ja kyllä ainakin varmasti sanon vielä.. Miksi et sano kun asia tapahtuu?? Avaa suusi ja anna mennä!! Eipähän tartte jossitell ja vikistä.

en kerää koiranpaskoja jos ne paskoo metsään tai johonki syvälle ojan pohjalle/ ryteikköön. Tienvarsilta kyllä... vaikka sekin tuntuu turhalta hommalta kun koiranpaskaa jokapaikassa kuitenkin. jesjes...

Yhteistyössä