V***ttaa, vaikka ei saisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jansku08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jansku08

Jäsen
08.03.2009
222
0
16
Nostan hattua kaikille yh-äideille, kun jaksatte olla lasten kans yksin!
Mulla mies on aina kesät töissä, tekee asfalttia. Toki talvet kotona sitten vastaavasti. Lähtee aamulla ennen kuutta ennen ku lapsen kans herätään. Tulee sitten aikaisintaan kuudelta, nytkin koko tän viikon tullut lähempänä kymmentä vasta :( Ei ehdi tyttö nähdä isäänsä ollenkaan ja minäkin vain vilaukselta. Ja tiedän, että pitää olla tyytyväinen kun on töitä jne, mut kyllä se niin väsyttää pyörittää huushollia yksin ja samalla hoitaa ja leikittää 8kk lasta! Olen sitten ihan turhaan miehelleni vihainen ja äreä, eihän se hänen vikansa ole, että ylitöitä riittäisi melkein vuorokauden ympäri. Talvea odotellessa...

Mun mies on kesät talvet pitkiä päiviä töissä.
Ei voi kuin olla tyytyväinen, että on vakituinen paikka.
Ja väliin on sitten tieten lomia. Sun mies sentäs talvet on kotosalla :)

Mua ei vituta, mä oon jo tottunut tuohon :D

Sillä erotuksella, että mun mies ei kyllä oo talvia kotona, eikä lähde aamulla ennen kuutta vaan joskus kymmenen maissa vasta useimmiten.

Meillä mies häipyy siinä klo 4 aamulla ja eilen tuli 23.30 kotiin. Tänään voi olla jo 22 maissa kotona... On se kivaa ku näkee koko perhe ehtii usein olemaan samaan aikaan samassa paikassa, olkoon se sit keskellä yötä ja nukkuen :D

siis onks teillä yksi lapsi??? huushollin pyöritys ja yhden lapsen hoitaminen ei kyl miusta ole kovin vaikeaa! mie oon kans kesäleski aina kun isäntä on yötäpäivää katolla töissä. kyllä mies on ansainnut valmiin aterian, saunan ja huurteisen siihen pöydälle, vaikka itse myös teen kesät talvet 8-10 tuntista päivää...

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
siis onks teillä yksi lapsi??? huushollin pyöritys ja yhden lapsen hoitaminen ei kyl miusta ole kovin vaikeaa! mie oon kans kesäleski aina kun isäntä on yötäpäivää katolla töissä. kyllä mies on ansainnut valmiin aterian, saunan ja huurteisen siihen pöydälle, vaikka itse myös teen kesät talvet 8-10 tuntista päivää...

Jep, yksi lapsi. Ei ehkä vaikeaa, mutta väsyttävää ja kun vielä kaiken lisäksi meil on nyt väliaikainen pieni asunto, mikä aina sekaisin ja pölyssä! Siis koska pieneen tilaan ängetty puolet isomman asunnon tavarat eikä edes tiskikonetta löydy. Minulle se on väsyttävää vaikka sinulle ei olisi :)

Meillä myös mies aina menossa. Tykkään viettää aikaa yksikseni koska jos mies on kotona niin en saa mitään järkevää aikaiseksi. Meilläkin vain yksi lapsi ja tottakai harmittaa hänen puolestaan miten vähän isää näkee. Mutta sitten kun isä on kotona niin antaa kaikkensa pojalle ja mullekkin.

Ei se sinänsä haittaa, joskus vaan on tullut mietittyä miten hassusti tämä vain menee. Minä teen aivan kaikki koti ja ulkotyöt (meillä suuri maatila) ja mies käy kotonaan kuin hotellissa. Paasaan miestä, myönnän. Näin se meni jo silloinkin kun itsekkin tein töitä, yrittäjänä itsekkin aika helvetinmoista työviikkoa.

Mutta olen ihan tyytyväinen kuitenkin, meidän eteenhän hän raataa. Harmi vain kun se paras työikä ja velkataakka on silloin kuin lapsetkin on pieniä.

mä pyöritän lähes yksin taloutta jossa 4 lasta ja 200neliöö siivottavaa, ja se on kesät ja talvet sama juttu :)
et helppoa sulla vielä pitäs olla kun 1 muksu ja pieni asuntokin...

Meillä on kolme ipanaa ja mies yksityisyrittäjä eli paljon töissä( 480h/kk) ja joskus kieltämättä vituttaa, mut sit kun sillä on useempi vapaa niin alkaa ärsyttää kun hyvä systeemi menee sekasin kotona.. :kieh:
Meillä nyt vaan on tämmönen työnjako tällähetkellä, et mä hoidan kodin ja lapset ja ukko rahapuolen.Toisinaan tympii, mut useimmiten ei! :D

Yhteistyössä