V***ttaa kun oot siivonnut niin anoppi tulee..

  • Viestiketjun aloittaja niisk
  • Ensimmäinen viesti
Zoe-F
Meillä ei yksikään ihminen tallusta kengät jalassa ympäri kämppää vaikka kuinka olis mukamas kiire tms. Tulee nimittäin todistetusti todella rumat jäljet laminaattiin jos siirtää huonekalua (esim. sohvaa sen alta imuroidessa) ja kivi on jäänyt jalan tai reunan alle.
 
sitahan se on, ainaista siivoamista. mina en kyl vieraita vaadi kenkia pois ottamaan, enka kiella vieraiden lapsia murustelemasta kekseja pitkin huushollia. en katso etta mun tehtaviin kuuluu vieraiden kasvatus vaan saada vieraat isot kuin pienetkin nauttimaan vierailusta.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Meillä ei yksikään ihminen tallusta kengät jalassa ympäri kämppää vaikka kuinka olis mukamas kiire tms. Tulee nimittäin todistetusti todella rumat jäljet laminaattiin jos siirtää huonekalua (esim. sohvaa sen alta imuroidessa) ja kivi on jäänyt jalan tai reunan alle.
ei ole yleensä kiire. ei!
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Meillä ei yksikään ihminen tallusta kengät jalassa ympäri kämppää vaikka kuinka olis mukamas kiire tms. Tulee nimittäin todistetusti todella rumat jäljet laminaattiin jos siirtää huonekalua (esim. sohvaa sen alta imuroidessa) ja kivi on jäänyt jalan tai reunan alle.
ei ole yleensä kiire. ei!
No sitä paremmal syyllä ne kengät pois. Tai sit tosiaa hommaat niit pusseja :D Tai sit ostat robbarist vai missähän ne oli tarjoukses sellaset sisätossut vieraille, siin oli kuitenkin jotaa, hmm. 5 parii kai.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:
sitahan se on, ainaista siivoamista. mina en kyl vieraita vaadi kenkia pois ottamaan, enka kiella vieraiden lapsia murustelemasta kekseja pitkin huushollia. en katso etta mun tehtaviin kuuluu vieraiden kasvatus vaan saada vieraat isot kuin pienetkin nauttimaan vierailusta.
mun mielestä hyviin käytöstapoihin kuuluu ottaa kengät pois jalasta! Mulle on ainakin niin opetettu jo lapsena. !!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:
sitahan se on, ainaista siivoamista. mina en kyl vieraita vaadi kenkia pois ottamaan, enka kiella vieraiden lapsia murustelemasta kekseja pitkin huushollia. en katso etta mun tehtaviin kuuluu vieraiden kasvatus vaan saada vieraat isot kuin pienetkin nauttimaan vierailusta.


En mäkään puutu sellaisten vieraiden tekemisiin, jotka vain kerran meillä käyvät, mutta muille sanon kyllä meidän säännöt jotta tietävät sitten seuraavallakin kerralla. Kyllä mua itseäni inhottaisi se, että mä tietämättäni teen jotain aina väärin, kuin se, että ekalla kerralla siitä mulle mainitaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
kerran se tuli just kun imuroin... ja aatelkaa, silloinkin kehtasi tulla kengät jalassa vaikka näki että mulla imuri oli lattialla!!! Törkeetä.
musta paras oli se kun mä olin levittäny lammikon vettä eteisen aulaan kivilattialle ja kontaten kuurasin saumoja ja appiukko tuli ja hymähtäen lompsi jostakin koittaen kierrellä mun lammikkoa ja se oli JUST sen parhaimman kulkuväylän kohdalla! Ai juma et kilahti... MUTTA mä siivosin sen entistä kotia missä me asuttiin väliaikasesti (talo toimii myös firman toimistona) joten en vaan kyenny sanomaan...
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
kerran se tuli just kun imuroin... ja aatelkaa, silloinkin kehtasi tulla kengät jalassa vaikka näki että mulla imuri oli lattialla!!! Törkeetä.
musta paras oli se kun mä olin levittäny lammikon vettä eteisen aulaan kivilattialle ja kontaten kuurasin saumoja ja appiukko tuli ja hymähtäen lompsi jostakin koittaen kierrellä mun lammikkoa ja se oli JUST sen parhaimman kulkuväylän kohdalla! Ai juma et kilahti... MUTTA mä siivosin sen entistä kotia missä me asuttiin väliaikasesti (talo toimii myös firman toimistona) joten en vaan kyenny sanomaan...
mä jotenkin ymmärrän tollasen käytöksen miehiltä, kun jotkut voi olla niin "maalaisia" ;) mut naisilta ja vielä sellaselta jolla itsellä koti kiiltää ja on tosi siistiä!!
 

Yhteistyössä