mutku se ei oo mun OMA äiti. eri asia olisi jos olisi...Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mie oon vieraille ärähtäny että kengät pois jopa sille omalle äitille
olipa tai ei, ei ikinä opi tavoille jos et sano silleAlkuperäinen kirjoittaja niisk:mutku se ei oo mun OMA äiti. eri asia olisi jos olisi...Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Mie oon vieraille ärähtäny että kengät pois jopa sille omalle äitille
joo meillä sama juttu ja appiukko myös...vituttaa mut minkäs teet...olen koittanut asiasta nätisti joskus vihjaista...Alkuperäinen kirjoittaja niisk:Ei kai.
ja tätä on jatkunut jo pitkään. kesät talvet..
ei ole yleensä kiire. ei!Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei yksikään ihminen tallusta kengät jalassa ympäri kämppää vaikka kuinka olis mukamas kiire tms. Tulee nimittäin todistetusti todella rumat jäljet laminaattiin jos siirtää huonekalua (esim. sohvaa sen alta imuroidessa) ja kivi on jäänyt jalan tai reunan alle.
No sitä paremmal syyllä ne kengät pois. Tai sit tosiaa hommaat niit pusseja Tai sit ostat robbarist vai missähän ne oli tarjoukses sellaset sisätossut vieraille, siin oli kuitenkin jotaa, hmm. 5 parii kai.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:ei ole yleensä kiire. ei!Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Meillä ei yksikään ihminen tallusta kengät jalassa ympäri kämppää vaikka kuinka olis mukamas kiire tms. Tulee nimittäin todistetusti todella rumat jäljet laminaattiin jos siirtää huonekalua (esim. sohvaa sen alta imuroidessa) ja kivi on jäänyt jalan tai reunan alle.
mun mielestä hyviin käytöstapoihin kuuluu ottaa kengät pois jalasta! Mulle on ainakin niin opetettu jo lapsena. !!!Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:sitahan se on, ainaista siivoamista. mina en kyl vieraita vaadi kenkia pois ottamaan, enka kiella vieraiden lapsia murustelemasta kekseja pitkin huushollia. en katso etta mun tehtaviin kuuluu vieraiden kasvatus vaan saada vieraat isot kuin pienetkin nauttimaan vierailusta.
meillä ei siivoo. Itse siivoan oman kotini.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mua ei anopin kävelyt kengät jalassa vituta, kun tiedän hänen kuitenkin siivoavan meillä sen kävelyn jälkeen Mutta jo joku muu kävelee, niin vituttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:sitahan se on, ainaista siivoamista. mina en kyl vieraita vaadi kenkia pois ottamaan, enka kiella vieraiden lapsia murustelemasta kekseja pitkin huushollia. en katso etta mun tehtaviin kuuluu vieraiden kasvatus vaan saada vieraat isot kuin pienetkin nauttimaan vierailusta.
musta paras oli se kun mä olin levittäny lammikon vettä eteisen aulaan kivilattialle ja kontaten kuurasin saumoja ja appiukko tuli ja hymähtäen lompsi jostakin koittaen kierrellä mun lammikkoa ja se oli JUST sen parhaimman kulkuväylän kohdalla! Ai juma et kilahti... MUTTA mä siivosin sen entistä kotia missä me asuttiin väliaikasesti (talo toimii myös firman toimistona) joten en vaan kyenny sanomaan...Alkuperäinen kirjoittaja Ap:kerran se tuli just kun imuroin... ja aatelkaa, silloinkin kehtasi tulla kengät jalassa vaikka näki että mulla imuri oli lattialla!!! Törkeetä.
mä jotenkin ymmärrän tollasen käytöksen miehiltä, kun jotkut voi olla niin "maalaisia" mut naisilta ja vielä sellaselta jolla itsellä koti kiiltää ja on tosi siistiä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta paras oli se kun mä olin levittäny lammikon vettä eteisen aulaan kivilattialle ja kontaten kuurasin saumoja ja appiukko tuli ja hymähtäen lompsi jostakin koittaen kierrellä mun lammikkoa ja se oli JUST sen parhaimman kulkuväylän kohdalla! Ai juma et kilahti... MUTTA mä siivosin sen entistä kotia missä me asuttiin väliaikasesti (talo toimii myös firman toimistona) joten en vaan kyenny sanomaan...Alkuperäinen kirjoittaja Ap:kerran se tuli just kun imuroin... ja aatelkaa, silloinkin kehtasi tulla kengät jalassa vaikka näki että mulla imuri oli lattialla!!! Törkeetä.