V****taa naapuri.

  • Viestiketjun aloittaja pikan
  • Ensimmäinen viesti
pikan
On jo kaksi kertaa käynyt valittamassa lasten välisistä kahinoista. Mun näkökulmasta hänen pojat on yhtä "syyllisiä" kun minun pojat. Kaikenkaikkiaan poikien välisiä, ei edes niin vakavia, ei fyysisiä kahinoita, majoista viety tavaroita ja lällättelyä. Kuitenkin toisella valituskerrallaan tämä ihminen näki asiakseen vetää taloyhtiön (kunnan vuokra-asunnot) ja jopa poliisin uhkauksiinsa mukaan. Kyseessä kuitenkin hyvin rumasti omilleen ja muille lapsille puhuva (tämän myös kuulin näissä taloissa asuvalta ystävältäni) henkilö. asukastoimikunnan pj.

Omilleni olen puhunut ja tiukentanut valvontaa. Silti "huolestuttaa", kun ei tuo ihminen yhtään osaa suhtautua järkevästi näihin juttuihin, että ollaanko kohta poliisien kanssa juttusilla... Miten varautua tähän/puolustaa omaa etua?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikan:
Kaikenkaikkiaan poikien välisiä, ei edes niin vakavia, ei fyysisiä kahinoita, majoista viety tavaroita ja lällättelyä.

Ottamatta kantaa kenenkään syyllisyyteen niin jos mun lapseni ottaisi "majoista tavaroita" niin en mä sen jälkeen ettisi mitään syyllisiä muualta, enkä väliittäisi siitä mitä muiden lapset tekevät.

Mä katsoisin että MUN lapseni on varastanut ja MUN tehtävä on puuttua tähän. Samaten jos ei MUN lapseni osaa olla lällättelemättä niin tähänkin olisi MUN syytä puuttua.

Katse ensin omaan pesään, sitten voidaan katsella muualla ja olla hattuuntuneita turhista syytöksistä.
 
aivan,kyllä säännöt pitää olla jokaisella.meillä kyllä puututaan toistenkin lasten tekemisiin,jos aihetta on.mun mielestä se ainakin ihan hyvä asia,monesti menee paremmin perillekin ku joku muu ku oma vanhempi huomauttaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pikan:
On jo kaksi kertaa käynyt valittamassa lasten välisistä kahinoista. Mun näkökulmasta hänen pojat on yhtä "syyllisiä" kun minun pojat. Kaikenkaikkiaan poikien välisiä, ei edes niin vakavia, ei fyysisiä kahinoita, majoista viety tavaroita ja lällättelyä. Kuitenkin toisella valituskerrallaan tämä ihminen näki asiakseen vetää taloyhtiön (kunnan vuokra-asunnot) ja jopa poliisin uhkauksiinsa mukaan. Kyseessä kuitenkin hyvin rumasti omilleen ja muille lapsille puhuva (tämän myös kuulin näissä taloissa asuvalta ystävältäni) henkilö. asukastoimikunnan pj.

Omilleni olen puhunut ja tiukentanut valvontaa. Silti "huolestuttaa", kun ei tuo ihminen yhtään osaa suhtautua järkevästi näihin juttuihin, että ollaanko kohta poliisien kanssa juttusilla... Miten varautua tähän/puolustaa omaa etua?
No sinun lapsesihan ovat käyneet varkaissa, siitä on sinun syytä olla huolissasi ja tehdä asialle jotakin!
 

Yhteistyössä