V-pen kuurin jälkeen oireet??? Apuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bläh7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bläh7

Vieras
Eli perjantaina loppui viikon kuuri ja nyt eilen paheni vatsakivut, ollut ilmavampi ja toiminut enemmän.. Kuitenkin tää pahoinvointi ja etova olo vasta on kamala. Tosiaan kuurin aikana ollut paljon mitään oireita mutta nyt sitten alkoi. :O hammastulehdukseen söin. Kokemuksia? Jo etukäteen kiittäen :)

Antibioottikuurista toipuva suolisto voi aluksi oireilla ja kerätä ilmaa kuitupitoisesta ruoasta. Se ei ole vaarallista.

– On liian voimakasta ajatella, että jos tulee pieru, niin olen syönyt jotain vaarallista.

Syö terveellisesti täysjyväviljatuotteita, kasviksia ja hedelmiä.
– Reijo Laatikainen, ravitsemusterapeutti
Kansanviisauden mukaan suolistobakteeristo pitää hapankaalista ja suolakurkusta.

– Hapankaali voi periaatteessa auttaa suoliston toipumisessa, jos tietäisi, mitä bakteereja se sisältää. Sinänsä kaikki kaalit tekevät suolistolle hyvää. Varsinkin parsakaalissa on paljon suolistoa suojaavaa ainetta, Reijo Laatikainen arvioi.

Toi oli yhdestä uutisesta.

Mulla ei (ihme kyllä) V-penistä tullu kun karmea nokkosihottuma, monista muista vastaavista tullu mahavaivoja pitkäksi aikaa, monet kuurit oon lopettanu (lääkärin luvalla) sen vuoksi, muistuttaa ihan raskauspahooinvointia. Maitohappoa vaan ja kestämistä!

Yhteistyössä