V***n v***n v***u :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juupeli

Aktiivinen jäsen
16.08.2004
1 035
0
36
Miehelle piti tänään tulla tili.. On ollut saikulla ja toimitti viikko sitten saikku lappunsa.. ihmetteli sit tänää, ku ei rahaa näkyny tilillä ja soitti palkanlaskentaan, nii ne oli saanu vasta eilen sen kaikku lapun |O Hiano nyt sitten olla ilman rahaa 22:en päivään asti!! :'( |O

Mä kävisin tiukka sanaisen keskustelun pomoni kanssa asiasta, oletettavasti siis hänelle on se lappu toimitettu?
Meillä on palkka päivä aina viimenen päivä, mut kun mokasivat mun tilin kanssa jä jäi maksusta 250? niin olisivat maksaneet sen 15. päivä. Mut minkäs teet jos ei ole yhtään rahaa että edes muutaman päivän pärjäis.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Mä kävisin tiukka sanaisen keskustelun pomoni kanssa asiasta, oletettavasti siis hänelle on se lappu toimitettu?
Meillä on palkka päivä aina viimenen päivä, mut kun mokasivat mun tilin kanssa jä jäi maksusta 250? niin olisivat maksaneet sen 15. päivä. Mut minkäs teet jos ei ole yhtään rahaa että edes muutaman päivän pärjäis.

Juu, pomolle oli toimittanut sen lapun :(

Mun miehelli tuli palkka viikon myöhässä kun oli vahingossa mennyt toisen työntekijän tilille. Nyt odotellaan taas toista viikkoa lomarahoja kun mies sano ittes irti sieltä. Ja vielä iso ja tunnettu firma, ei luulis olevan varaa tapella liiton kanssa tollasesta. :|

Yhteistyössä