V...n lehtimyyjät!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt!
  • Ensimmäinen viesti
Kyllästynyt!
Otsikko jo kertookin....

Nyt palo hermot! Puhelun aikana ehdin sanoa ainakin kymmenen kertaa ei, niin silti vaan jankkaa ja jankkaa "mutta kun olis niiiiin hyvä tarjous ja saisit sitä ja tätä kaupan päälle" ja " kun on niin halpa, niin ei kai se rahasta jää kiinni"

Miksi ne ei voi uskoa kerrasta?
 
Mulle osui kans eilen tosi ärsyttävä tyyppi.. Sanoin kolme kertaa että en tilaa, toinen jankkaa et "no, sano nyt joku lehti niin katsotaan tarjous" Siinä kohtaa mulla palo pinna ja huokaisin et "voi, jumalauta" niin toinen marttyyrina siellä et "no annetaan sit olla kun on noin vaikeeta" :headwall: |O
 
Finttu
Toi oliskin muuten hyvä. Alkaa haastatella siinä puhelun aikana sitä myyjää ja kysyä jossain vaiheessa (kun se tyrkyttää jotain Prinsessa-lehteä) et tuleekos tää kyseinen lehti sulle? Jos ei tuu, ni kysyä, et "miksiköhän mun se sit pitäis tilata"?
 
Kirsi
Mullekin soitti eilen todella raivostuttava poika... Ihan selvästi luki "myyntipuhettaan" paperilta, välillä meni sanoissaan vähän sekaisinkin. Lopulta keskeytin sen vain tökerösti ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
 
Tiuku
Minä keskeytän sen puhetulvan heti alkuunsa kohteliaasti:"Anteeksi että keskeytän, mutta en halua tilata mitään lehtiä." yleensä toimii heti ja puhelu päättyy siihen.

Toinen vaihtoehto on tilata se lehti ja perua tilaus heti ensimmäisen lehden tultua...saa ilmaisen lehden :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:
Mullekin soitti eilen todella raivostuttava poika... Ihan selvästi luki "myyntipuhettaan" paperilta, välillä meni sanoissaan vähän sekaisinkin. Lopulta keskeytin sen vain tökerösti ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
Aika monessa paikassa on valmis myyntipuhe, joka pitää sanoa sanasta sanaan.
 
vieras
"Tietenkin" myyjälle tulee se lehti, ihan mikä tahansa lehti.

Olisiko hetki aikaa, soitinko pahaan aikaa, ihan mitä tahansa, kaikkeen vastaan, että jos myyt tai keräät jotain, en ole nyt kiinnostunut. Puhelu on aina loppunut siihen, eikä myyntipuhe edes pääse alkamaan. Helppoa ja säästää sekä minun että myyjän aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Tietenkin" myyjälle tulee se lehti, ihan mikä tahansa lehti.

Olisiko hetki aikaa, soitinko pahaan aikaa, ihan mitä tahansa, kaikkeen vastaan, että jos myyt tai keräät jotain, en ole nyt kiinnostunut. Puhelu on aina loppunut siihen, eikä myyntipuhe edes pääse alkamaan. Helppoa ja säästää sekä minun että myyjän aikaa.
Ei ne kaikki edes kysy, et soittiko pahaan aikaan. Kysyy vaan, et oonko se mä, joka on puhelimessa ja sit se alkaa....
 
Kannattaa ottaa suoramarkkinointiesto jos ne noin paljon ärsyttää. Mulle parin ekan viikon aikana kiellon ottamisen jälkeen soitteli muutaman kerran lehtimyyjä, puhelun katkaisi heti kun vaan mainitsin estosta, mutta sen jälkeen ei oo tullu puhelun puhelua! Ah, mikä ihanuus ;)

Pakkohan niiden on koittaa vaikka väkisin myydä kun rahat ne siitä saa.
 
Olisiko hetki aikaa?- kysyy myyjä.
Mä vastaan että ei, olen nyt vähän huonossa paikassa tms.
No, kun nyt olet siinä linjan päässä, niin kerron ihan pikaisesti tästä meidän uudesta superhyvästä, todella edullisesta tarjouksestamme..........

|O |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Suosittelen tätä palvelua: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Siis moneenkohan vastaavaan olen rajoitukset ja estot laittanut :headwall:

Enää en ole viitsinyt edes yrittää, paras vain vastata ja kieltäytyä kesken puheen jo kaikesta. Paremmin toimii.
 
moni ei tajua
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Suosittelen tätä palvelua: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Siis moneenkohan vastaavaan olen rajoitukset ja estot laittanut :headwall:

Enää en ole viitsinyt edes yrittää, paras vain vastata ja kieltäytyä kesken puheen jo kaikesta. Paremmin toimii.
Tuo ei estäkään puhelinmyyjiä vaan pelkästään osoitteellisen mainosjakelun postilaatikkoon.

 
Vierasko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsi:
Mullekin soitti eilen todella raivostuttava poika... Ihan selvästi luki "myyntipuhettaan" paperilta, välillä meni sanoissaan vähän sekaisinkin. Lopulta keskeytin sen vain tökerösti ja toivotin hyvää päivänjatkoa.
Aika monessa paikassa on valmis myyntipuhe, joka pitää sanoa sanasta sanaan.
Mutta ajatelkaas, siellä joku nuori tienaamassa rahaa itselleen.

En minäkään innostu kenenkään myyjien soitoista, mutta ei tuo muutama sekunti paljoa elämääni heilauta.

Tuskin he itsekään innoissaan työstään ovat. Varsinkin kun ihmiset ovat niin töykeitä ja ilkeitä.

 
rrt
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Suosittelen tätä palvelua: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Tästä ei ole mitään apua jos olet arvontoihin tms. laittanut nimesi josta voidaan luovutta nimilistat näille call centter firmoille.

Mutta kannattaa muistaa että työtään ne siellä tekee ja yrittävät saada leipää suuhun itselleen ja jopa perheelleen.
Jotkut voivat olla työkkärin osoittamassa paikassa, ja jopa koulutettua väkeä mutta ovat vain työttömänä niin sitten laitetaan karenssin uhalla tuollaiseen paikkaan.
En kyllä itsekkään pidä heistä pahemmin mutta sanon vain kohteliaasti että ei kiitos ja eivät soittele enää pitkään aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moni ei tajua:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Suosittelen tätä palvelua: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Siis moneenkohan vastaavaan olen rajoitukset ja estot laittanut :headwall:

Enää en ole viitsinyt edes yrittää, paras vain vastata ja kieltäytyä kesken puheen jo kaikesta. Paremmin toimii.
Tuo ei estäkään puhelinmyyjiä vaan pelkästään osoitteellisen mainosjakelun postilaatikkoon.
No miksi tässä sitten lukee:

"Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 "
 
uurp
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Alkuperäinen kirjoittaja moni ei tajua:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Suosittelen tätä palvelua: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35
Siis moneenkohan vastaavaan olen rajoitukset ja estot laittanut :headwall:

Enää en ole viitsinyt edes yrittää, paras vain vastata ja kieltäytyä kesken puheen jo kaikesta. Paremmin toimii.
Tuo ei estäkään puhelinmyyjiä vaan pelkästään osoitteellisen mainosjakelun postilaatikkoon.
No miksi tässä sitten lukee:

"Puhelintarjonnan rajoituspalvelu
0600 13404

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 "
Se on robinson-rekisterin maksullinen numero

 

Yhteistyössä