V***n Hobby Hall!! Olisiko aihetta kuluttaja-asiamieheen tai johonkin.

Eilen hain paketin postista, tulin kotiin niin vastassa maksumuistutus 10min sitten saamastani paketista. Hobby Hallille tein hyvin selväksi etten maksa 5e muistutusmaksua. Ja tämä ei suinkaan ole heiltä ensimmäinen kerta! Minun osaltani kylläkin viimeinen. tilaamiseni sieltä loppui tähän.

Mietin jo veisinkö asiaa eteenpäin jollakin sortin. Ei tuo rahojen "varastaminen" voi olla oikein.
 
mää kans
Olen kanssa kuullut, että laskuttavat kaiken maailman myöh.maksua, vaikka heillä itsellään olisi jotain ongelmia tietokoneen/ajojen kanssa. Kaverini lopetti myös tilaamisen, kun joka ikinen kerta tuli jotain häikkää sieltä, vaikka itse oli maksanut laskut ajallaan ja etuajassakin.
 
Mulla kävi just niin että tilasin mattosarjan.. nettisivun mukaan viikon toimitusaika. Heiltä ei saa mitään vahvistusta/seurantakoodia koska paketti lähtee. Kahden viikon odotuksen jälkeen kysyin asiakaspalvelusta missä matot viipyy... sain vastauksen että matot ovat jossain turvatarkastuksessa ja viivästyy vähän.. noh.. meni viikko niin tuli postissa kirje että valitettavasti tuote on päässyt loppumaan, olemme pahoillamme että olette joutuneet odottamaan turhaan!!!!!!
 
No johan on! Mieheni kanssa olemme olleet kanta-asiakkaita iät ja ajat.
Tilasimme viimeksi kotiteatterin, maksoimme vielä 3 ekaa erää kerralla, ettei tarvitse heti huolehtia laskuista. Tiistaina tipahti postiluukusta perinnästä kirje, että ei ole maksettu sitä ja tätä. Soitimme hobbyhalliin, yrittivät selitellä mokiaan... Mieheni hermostui huis hiiteen, maksoi koko loppu summan pois, ja niin rupes vituttamaan, ettei hän enää aikonut tilata mitään. Ja kyllä mua kans ottaa sen verran päähän, että loppu se tilaaminen.
Anoppi sano illalla, että häntä ne kans jatkuvasti laskuttaa ylimääräisillä laskuilla, ja sitten saa olla tarkkana ettei maksa liikaa mitään. |O
Jatkuvasti nykyään kuulee hobbyhallista negatiivista, se on niin muuttunut!!!
 
en tajua
miten jaksatte vetää herneet nenään? kun saatte tällaisen aiheettoman laskun/muistutuksen niin soittakaa hyvät ihmiset laskuttajalle. virheitä sattuu niin ihmisille kuin myös koneissa7ohjelmistoissa voi olla vikoja.
 
Mulle kävi muutama vuosi sitten niin että tilasin kotiinkuljetuksella pesukoneen.kaikki piti olla kunnossa..-kunnes kotiinkuljetus sitten tuli ja kone aivan väärä..No sitten hakivat sen koneen takasin ja toivat uuden mutta jouduin maksamaan uudestaan kotiinkuljetuksen.Kiva juttu niiltä,mut en jaksanu enää tehä valitusta.
 
Mytta niin on näköjään vähän kaikilla jotain.Niinkun esim.Nordea.Omilla verkkotunnuksilla kun menet kattomaan meijän tapauksessa autolainaa,niin sinne ei oo kirjautunu viimesintä lyhennystä vielä parin viikonkaan jälkeen maksusta ja sitten läsähtää himaan joku maksumuistutus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
miten jaksatte vetää herneet nenään? kun saatte tällaisen aiheettoman laskun/muistutuksen niin soittakaa hyvät ihmiset laskuttajalle. virheitä sattuu niin ihmisille kuin myös koneissa7ohjelmistoissa voi olla vikoja.
Rajansa virheilläkin kun iät ja ajat tulee! Ja tiedätkö, Hobbariin ei noin vaan soiteta Jonotat tunti kausia maksullisella linjalla ja ehkä joku vielä vastaakin. kalliiks tulee.

 
hmmm
Itse aikoinaan kanssa tilailin ja ylimääräistä koittivat kovin laskutella:(tarkkana tosiaan sai itse olla jos osamaksulla jotain ostit.

Tosin tuli mieleeni olisiko tuossa yhdessä tapauksessa käynyt niin kun valitti että maksoi monta erää kerralla jotta ei sitten vähään aikaan tarvitse huolehtia maksuista
että vaikka maksatte 3erää kerralla niin seuraavassa kuussakin on myös maksettava taas vaikka se pienin erä,eli niitä eriä saa maksaa vaikka 10 kerralla mutta jos siinä on 12 laskua se ei tarkoita että voisi olla nyt sen 10kk maksamatta mitään,eli se maksuaika vaan itseltä lyhentyy pienemmäksi nopeammin;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
miten jaksatte vetää herneet nenään? kun saatte tällaisen aiheettoman laskun/muistutuksen niin soittakaa hyvät ihmiset laskuttajalle. virheitä sattuu niin ihmisille kuin myös koneissa7ohjelmistoissa voi olla vikoja.
Rajansa virheilläkin kun iät ja ajat tulee! Ja tiedätkö, Hobbariin ei noin vaan soiteta Jonotat tunti kausia maksullisella linjalla ja ehkä joku vielä vastaakin. kalliiks tulee.
Joo ja mä otin yhteyttä sähköpostitse niin vastaus kesti n.kolme päivää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
miten jaksatte vetää herneet nenään? kun saatte tällaisen aiheettoman laskun/muistutuksen niin soittakaa hyvät ihmiset laskuttajalle. virheitä sattuu niin ihmisille kuin myös koneissa7ohjelmistoissa voi olla vikoja.
Rajansa virheilläkin kun iät ja ajat tulee! Ja tiedätkö, Hobbariin ei noin vaan soiteta Jonotat tunti kausia maksullisella linjalla ja ehkä joku vielä vastaakin. kalliiks tulee.
sähköposti yms. on keksitty. itse olen heiltä saanut nopean vastauksen sähköpostiin.
 

Yhteistyössä