V.... mitä dorkia mä tapaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
Eräs mies vaikutti ihan ok:lta kun viikko sitten nähtiin. No ajattelin että nähtäis huomenna mut sit se alkoi kyseleen et minkä kokoinen kämppä meillä on et saadaan olla rauhassa jne. Mä siihen et en mä voi pakottaa mun lapsiani olemaan jossain tietyssä huoneessa hei haloo... jos haluavat mun kainaloon niin saavat tulla.
Seuraavaksi se ajatteli, että tuo mukanaan olutta tai sit lähdetään baariin. Ok, paitsi että mun nuorin on vasta 9... tottakai lähden baariin ja jätän lapset keskenään, hyvä!

( ja joo, ei ole tulossa meille huomenna... )

[QUOTE="vieras";24963532]Tuotko kotiin viikko sitten tapaamiasi miehiä?
Mahtaa olla miesvirta lastesi elämässä.[/QUOTE]

En tiedä minkälainen huora sä olet, mutta mä en harrasta yhden yön suhteita, olen ollut viisi vuotta ilman seksiä ja aion olla vielä lisää. Tämä mies olisi tullut syömään, tiedän hänet ennestään ja tunnen hänen lapsensa.
Sulle ehkä on täysin vieras ajatus että mies tulisi VAIN syömään?

[QUOTE="Jonna";24963570]En tiedä minkälainen huora sä olet, mutta mä en harrasta yhden yön suhteita, olen ollut viisi vuotta ilman seksiä ja aion olla vielä lisää. Tämä mies olisi tullut syömään, tiedän hänet ennestään ja tunnen hänen lapsensa.
Sulle ehkä on täysin vieras ajatus että mies tulisi VAIN syömään?[/QUOTE]

Mies halusi siis syödä rauhassa?

[QUOTE="vieras";24963588]Mies halusi siis syödä rauhassa?[/QUOTE]

meillä syö lapsetkin. Valitan. No, ei kun hän halusi keskustella rauhassa. Mä kyllä osaan mainiosti keskustella vaikka 9 vee leikkis tai kattois telkkaria samassa huoneessa.
( ja mun vanhimmat lapset on 14 ja 16 ja eivät edes ole huomenna kotona joten jos yksi lapsi haittaa niin kävelköön suohon )

onpa tosi dorka mies kun haluaa olla sun kanssa kahden

tokihan kaikki haluavat heti ensiksi leikkiä perhettä

Jos tunkee kylään jonnekin jossa on lapsia, se pitää vaan hyväksyä ettei niitä voi tunkea kaappiin siksi aikaa? Vai aattelitko, että AIKUINEN ukko on niin herkkä sielu ettei kestä jos LAPSI saa vähän huomiota naiselta..? Voi voi, oot tainnut jäädä ilman tissiä ....
ja tällekin sankarille sanoin puhelimessa ihan suoraan että en hanki pojalle hoitajaa sen takia että tulee meille syömään. Jos ei kestä niin pysyköön poissa.
Ja alkoholia juokoon kotonaan yksin jos se on välttämätöntä!

Yhteistyössä