V-mäinen anoppi

Voi v..että ottaa pattiin anopin käytös.Oltais oltu pitkästä aikaa tulossa häntä ja muita sukulaisia tapaamaan(300km päähän).No,alunperin oli tarkoitus että majoitumme mökille mutta sinne onkin juuri menossa suuri joukko muita sukulaisia joten emme voi tunkea itseämme majoittumaan sinne.Anopilla on mökistä 8 km päässä hieno uusi hirsitalo yli 120 neliötä mutta kas kummaa hänelle ei käy että olisimme pari yötä siellä viettäneet.Meille olisi kelvannut vaikka saunatupa.Ja lapsia meillä ei ole kuin 1 juuri 1v.täyttänyt.Ja kaikenkukkuraksi hänellä on myös huoneisto kylän keskustassa mutta eipä voinut sitäkään tilapäismajoitukseen antaa.Eipä auta kun odottaa 2vk kun mökki vapautuu.Mielestämme olemme siistejä ihmisiä mutta ehkä hänellä on sitten jotain hampaankolossa minua tai poikaansa kohtaan,emme kyllä ymmärrä mitä?Huh,helpotti kun sai kirjoittaa mutta kyllä kihinä käy vielä päässä. \|O
 
ihmettelijä
Olisit kysyny että miksei käy. Olisit vielä kysyny et pelkääköhän että muka sotkisitte siellä. Mitä anoppikaan vois siihen vastata ;) vai olisko niin nolo et sanois JUU. Anoppis on kyllä kieltämättä aika epäkohtelias kun kehtaa kieltäytyä eikä perustele mitenkään, aika outoa :eek: . Mun lapset saa ainakin aikanaan perheensä kanssa majoittua meidän vanhempien kesämökille tai meille, suorastaan vaadin niin. Ymmärrän et sua harmittaa
 
:D henkkohtaisesti haistattasin paskat koko muijalle.Enkä ainakaan YHTEYTTÄ pitäisi.Näyttäisin SELKEÄSTI mitä mieltä olen tämäntyylisestä käytöksestä!!! :whistle: Aika raukkamaista mummoihmiseltä?Ajattelisi edes lapsenlapsensa parasta jos ei muu äly väläjä?tunteettoman tuntuinen akkeli? :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2004 klo 12:32 kira kirjoitti:
:D henkkohtaisesti haistattasin paskat koko muijalle.Enkä ainakaan YHTEYTTÄ pitäisi.Näyttäisin SELKEÄSTI mitä mieltä olen tämäntyylisestä käytöksestä!!! :whistle: Aika raukkamaista mummoihmiseltä?Ajattelisi edes lapsenlapsensa parasta jos ei muu äly väläjä?tunteettoman tuntuinen akkeli? :(




Olen ihan samaa mieltä!ja jos minusta olisi kiinni niin en kyllä välejä pitäisi mutta kun tuo mies näkee tietty äitinsä eri silmin ja pakostikin tulee pidettyä yhteyttä.Aika kylmä akka tosiaan on kun tulee tapaus mieleen että mieheni oli melko suuressa leikkauksessa ja lähetin hänelle suoran numeron sairaalaan että voi pirauttaa kuulumiset mutta eipäs kuulunut soittoa.ikävältähän tuo tietysti tuntui... :(
 
Kyllä tollanen tyyppi, ei tarvi miniää, eikä poikaa, eikä varmaan ole kiinnostunut lapsenlapsesta.Minullakin on tosi oma hyvänen anoppi, kaikki hienot juhlat, ja vieraat menee oman porukan edelle, mutta noin härskisti ei hän kehtaisi käyttäytyä! jokolauta että ottaa sun puolest pannuu! :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2004 klo 22:12 tiiamaria kirjoitti:
Kyllä tollanen tyyppi, ei tarvi miniää, eikä poikaa, eikä varmaan ole kiinnostunut lapsenlapsesta.Minullakin on tosi oma hyvänen anoppi, kaikki hienot juhlat, ja vieraat menee oman porukan edelle, mutta noin härskisti ei hän kehtaisi käyttäytyä! jokolauta että ottaa sun puolest pannuu! :/




Kiitos vaan myötätunnosta!Joo,ja tänään oli miehen synttärit mutta eipäs akka "muistanut"niitäkään.Tässä viikon sisällä olaan nyt menossa vihdoin sinnepäin mutta aion kyllä letkauttaa jotain sille niin että muistaa.. \|O
 
satu84
Mulla löytyy kans tosi paskamainen anoppi!!!!
Kun tulin raskaaksi (lapsi jo syntynyt), hän soitti miehen ollessa töissä ja halusi että tekisin abortin, kunnes totesi sitten siihen ettei voi minua siihen pakottaa koska olen täysi ikäinen (eikä olisi muutenkaan voinut), kun menimme mieheni kanssa innoissamme näyttämään ensimmäistä ultraääni kuvaa, niin siihen anoppi totesi että hän ei keskeneräisiä katso..Muutenkin koko tuntemamme ajan hän on minua haukkunut ja morkannut miten aina teen kaiken väärin, tietenkin miehen poissaollessa..kun sanon asiasta miehellä, anoppi kieltää kaiken.
Juhannuksena haukkui minut taas ihan pystyyn ja väitti etten ole koskaan hänen poikaansa rakastanut! Voin sanoa että päiväni on piloilla kun hänet nään! Ois kiva tietää onko muilla noin kauhuanoppia??? :(
 

Yhteistyössä