Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:36+6 :heart: Ja olo on aika tukala näillä mittarinlukemilla :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja jonnuli:36+6 :heart: Ja olo on aika tukala näillä mittarinlukemilla :kieh:
Voi taivas miten aika on mennyt!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh... Tasan 12, kai.![]()
Taisi olla virhe pinoutua.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh... Tasan 12, kai.![]()
Taasko sä oot raskaana? Kun mun mielestä justhan sä olit :ashamed: Onnea kuitenkin! Millainen ikäero tulee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Taisi olla virhe pinoutua.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh... Tasan 12, kai.![]()
Taasko sä oot raskaana? Kun mun mielestä justhan sä olit :ashamed: Onnea kuitenkin! Millainen ikäero tulee?![]()
:snotty:
Sorry jos ylireagoin. :ashamed: Mutta, mä olen hiukan herkkä noille TAASKO kyselyille... Ei silti, en mä aio salata raskauttani, iloinen asia se on.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Taisi olla virhe pinoutua.Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Öööh... Tasan 12, kai.![]()
:snotty:
Anteeksi, en mä missään nimessä pahallaVaan kun muistelin et sä odotit samaan aikaan kun mäkin
Mutta voi olla et nikitkin on mennyt sekaisin
![]()