v-lopun rv-pinoa :)

Tänään tasan 41 ja oon ihan hajalla ku tää ei ollenkaa synny. Jäin saikulle rv27 ettei tulis ennenaikaista synnytystä ja tässä sitä ollaan.Paskat mistään ennenaikaisista...

Onnea teille odotuksen johdosta :) Itse en ole raskaana, mutta sain eilen kuulla että veljelleni ja hänen avokilleen tulee ensi vuoden puolella haikara vierailulle :) Ihanaa! En saa kertoa vielä kellekään, joten ajattelin tänne hehkuttaa :) :)

Vointi hyvä, turvotusta on kyllä aika lailla. Hirveän huolissani olen aina vauvan terveydestä, mutta ammattilaiset eivät näytä olevan.. jotenkin pelottaa että jos tapahtuu jotain ikävää, vauva ei ole terve tms. Välillä liikkuu paljon, välillä vain vähän, mutta kuulemma johtuu myös siitä, kun usein paahdan hommia kotosalla muistamatta levätä, vauvakin rasittuu. Kesälomalla olen ja äitiysloma alkaa kuun lopussa.

36+1 Olo on hyvä. Aamuyöllä heräsin tämän raskauden ensimmäisiin supistuksiin, olivat oikein kipeitä jonkun aikaa. Mahassa saisi mun puolesta pysyä lasketun ajan tienoille asti, mutta ei tollanen harjottelu pahaa tee lainkaan, saattaisi olla synnytys sitten vähän nopeampi kuin edellinen =)

30+1 ja karmeet turvotukset vaikken pysty syömään kun hedelmiä ja marjoja ja vettä. Olo tosi tukala ja toivon että helteet jo hellittäis ja pääsis taas liikkeelle.. Kolmatta odotan.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Öööh... Tasan 12, kai. :)

Taasko sä oot raskaana? Kun mun mielestä justhan sä olit :ashamed: Onnea kuitenkin! Millainen ikäero tulee? :)
Taisi olla virhe pinoutua.

:snotty:

Anteeksi, en mä missään nimessä pahalla :) Vaan kun muistelin et sä odotit samaan aikaan kun mäkin ;) Mutta voi olla et nikitkin on mennyt sekaisin :)

Öööh... Tasan 12, kai. :)

Taasko sä oot raskaana? Kun mun mielestä justhan sä olit :ashamed: Onnea kuitenkin! Millainen ikäero tulee? :)
Taisi olla virhe pinoutua.

:snotty:

Anteeksi, en mä missään nimessä pahalla :) Vaan kun muistelin et sä odotit samaan aikaan kun mäkin ;) Mutta voi olla et nikitkin on mennyt sekaisin :)
Sorry jos ylireagoin. :ashamed: Mutta, mä olen hiukan herkkä noille TAASKO kyselyille... Ei silti, en mä aio salata raskauttani, iloinen asia se on. :)

Yhteistyössä