V... että ottaa päästä kun mies on aina iltaan asti töissä

  • Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti
miekkiii
Alkuperäinen kirjoittaja paska:
on siis duunari yrittäjä. Perse kiinnosta enää mikään kun aina töissä.
joo, sama vika rahikaisella. mut tätä ukkoo näkee vaan öisin, ja täl viikolla vasta perjantai yönä.

vide et on kivaa yksinää penskojen kera olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miekkiii:
Alkuperäinen kirjoittaja paska:
on siis duunari yrittäjä. Perse kiinnosta enää mikään kun aina töissä.
joo, sama vika rahikaisella. mut tätä ukkoo näkee vaan öisin, ja täl viikolla vasta perjantai yönä.

vide et on kivaa yksinää penskojen kera olla.
Sama täällä! On niin kivaa olla yrittäjän kaa naimisissa..
 
Mut ne yrittäjät tuo teille leivän pöytään ja varmaan vielä makkaraakin leivän päälle. Ikävä kyllä pienyrittäjät on ajettu Suomessa niin ahtaalle, että ite on pakko tehdä mahdollisimman paljon kun ei oo varaa palkata ammattitaitoista henkilöstöä. Ite yrittäjäperheessä kasvaneena tiiän mitä se arki on, eikä se oo herkkua. Älkää kuitenkaan napisko puolisoillenne vaan olkaa tukena :hug:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehellä tuli viime viikolla 82 tuntia töitä ja kilometrejä varmasti pitkälti yli tonni.
Kivaa, että käy vaan kotona nukkumassa ja tuomassa tilipussin.
Nio mutta hyvä että tuo sen tilipussin. Vaihtakaa ukon kanssa paikkaa =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehellä tuli viime viikolla 82 tuntia töitä ja kilometrejä varmasti pitkälti yli tonni.
Kivaa, että käy vaan kotona nukkumassa ja tuomassa tilipussin.
Nio mutta hyvä että tuo sen tilipussin. Vaihtakaa ukon kanssa paikkaa =)
En vaihda. Pysyy näet suhde tuoreena kun ukko käy kotona vaan kääntymässä. Meillä on selkeä työnjako, kesät mennään näin päin ja talvella sitten minä painan duunia.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En vaihda. Pysyy näet suhde tuoreena kun ukko käy kotona vaan kääntymässä. Meillä on selkeä työnjako, kesät mennään näin päin ja talvella sitten minä painan duunia.
No sittenhän teilläon ihan hyvä diili. Sain vaan aiemmasta sen kuvan, että olisit ollut tyytymätön tilanteeseen.

 
Kyllä täällä nyt arvostellaan näitä valittajia tyyliin "tuohan se tilipussin kotiin" jne. Mut oikeesti, ei tollanen elämä ole mitään kunnon elämää ja hyvästä parisuhteesta voi tollasessa vain haaveilla. Tiedänhän mä itsekin ton, mun mies tekee kans pitkää päivää seitsemänä päivänä viikossa...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kyllä täällä nyt arvostellaan näitä valittajia tyyliin "tuohan se tilipussin kotiin" jne. Mut oikeesti, ei tollanen elämä ole mitään kunnon elämää ja hyvästä parisuhteesta voi tollasessa vain haaveilla. Tiedänhän mä itsekin ton, mun mies tekee kans pitkää päivää seitsemänä päivänä viikossa...
No eipä tää yrittäjyys loppujen lopuksi olekaan mistään kotoisin. Mutta jos mulla olisi ukko, joka narsisisi työajoistani, iskisin hanskat tiskiin ja sanoisin, että tienaa sitten sinä elatus tähän perheeseen- Mulle ei tuota pienintäkään ongelmaa jäädä kotiin, jos joku toinen sitten tienaa leivän tähän huusholliin.

 
Mulla on yritys miehen kans kimpas ja kyl se on leidit asenne kysymys et miten sen miehen poissaolon ottaa. Vituttaahan se joskus mut taas toisaalta mulla on sit sillon ihan mielettömän hieno fiilis ku ovi käy ja mies tulee kotiin.
Onneks mies on sentään nykyään nurkis päivät ja tulee ees yöks kotiin, reissuhommat meinas meidän liitolleki käydä liiaks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Kyllä täällä nyt arvostellaan näitä valittajia tyyliin "tuohan se tilipussin kotiin" jne. Mut oikeesti, ei tollanen elämä ole mitään kunnon elämää ja hyvästä parisuhteesta voi tollasessa vain haaveilla. Tiedänhän mä itsekin ton, mun mies tekee kans pitkää päivää seitsemänä päivänä viikossa...
mitä tarkotat?meillä ainaki menee mieheni kanssa tosi hyvin..päivät menee nopsasti ku lasten kans touhuilee ja aina ihana päästä oman kullan viekkuun ku se reissusta kotiutuu..rahan takia mun ukko ainaki reissussa käy sillon tällöin!!!
 
4 vuotta kotona oloa.. PRKL
No mun mies tekee kans aamusta iltaan välillä töitä, sillon kun niitä on niin tehtävä on. Tulee kotiin ja nukahtaa samantien. Eli käytännössä olen yh.. Tänäänkin vituttanu niin helvetisti ja meen heti ite töihin kun jotain "kivaa" löydän. Mäkin haluun muuta elämää ku olla muksujen kans koton.
 

Yhteistyössä