uuuhhh.. nyt on huono olo :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öttismönkiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öttismönkiäinen

Vieras
Sydän hakkaa ku viimeistä päivää, pulssi on 110-130 levossa :( ku ois verenpainemittarissa patteri, että sais tietää verenpaineen.. edellisen kerran ku oli tämmöset pulssit, niin verenpaine oli 200/140. Täällä ei oo ees lääkäripäivä tänään :( pitää vaan olla rauhassa, jos menis itekseen ohi

voikohan olla jotain painetta mullakin kun joka päivä kärsin tosi huonosta olosta. Huippaakin välillä. Liikun kyllä päivittäin tosi paljon. =/ Olen aatellut että pitäs varmaan lekurilla käydä . viim kun laatta lentää.

edellisellä kerralla menin päivystykseen, ni päättelivät että paniikkikohtaus tai hormonihäiriö.. koska mitään muuta syytä eivät löytäneet. Pelkästään ekg ja verikokeita otettiin. Tuolloin mä olin rauhassa kotona, ja ku huono oli tuli + alko paleltaan hirveästi (ei kuumetta) niin menin saunaan lämmitteleen, mutten uskaltanut riisua vaatteita koska se huono olo oli niin järkyttävä (eli jos ambulanssi ois tarvinnu, niin ei ois alastomana tarvinnu lähteä-ajatustyyli)
nytkin alkoi paleltaan, ja tuolloin ku sydän hakkas pahimmillaan, ni kaula ja vas käsikin vähän kipeä.
joko se vanhuus vaivoineen tulossa? :headwall:

mulla ei noin hurjia oireita mutta pahaa oloa , välillä siis niin pahaa että vessaan mieli tekee. Mut yli ei ole vielä tullut. Kamala karkin himokin välistä , vaikka muuten en makeaa syö . Ja väsymystä , lihaksissa ja muutenkin. Mutta terve en ihan taida olla. Niin ja normi herkku ruoat sekä kahvi ym etoo . Raskaana en usko olevani kun just viime pe loppu menkat.