Alkuperäinen kirjoittaja alma:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:tuolle yhdelle vouhkaajalle
Kuka tääl vouhkaa???
Asiallista keskusteluu mun mielestä.
NIskalaukais tms käytti itse kysesitä verbiä, LAinasin vain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alma:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:tuolle yhdelle vouhkaajalle
Kuka tääl vouhkaa???
Asiallista keskusteluu mun mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mä olen aika kyynistyny tähän, että tietyt asiat on isoja uutisia, kun ne tapahtuu oikeille ihmisille, vaikka vastaavaa ja paljon pahempaa tapahtuu päivittäin niille "teekuille sun muille rättipäille".Eli muo lähinnä oiksettaa nää jutut, mitkä toisia itkettää, koska on niin helvetin moraalitonta surra yhtä valkosta lasta samaan aikaan, kun Intiassa tapetaan tyttövauvoja :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaKettukarkki:Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Ja tästä valkoisen miehen lapsesta jaksetaan kyllä vouhkata ja nyyhkiä, mutta eipä vuodatella kyyneliä kaikkien niitten tuhansien latinolapsien, mustien ,kiinalaisten jne jne. vuoksi, joita siepataan ja tapetaan vuosittain hirveesti.
Minä luulen, että tässä nimenomaisessa tapauksessa lapsen vanhemmilla on ollut rahaa, suhteita, aikaa jne. mahdollisuuksia pyöräyttää julkisuusmylly käyntiin. Muuten tämäkin tapaus olisi varmaan ollut vain uutinen uutisten joukossa, valitettavasti. Rahalla saa ja hevosella pääsee, niin sanostusti, vaikka se niin väärin vällillä oliskin...
Yhtään tällaista tapausta ei kyllä saisi sattua yhdellekään lapselle ja perheelle missään eikä milloinkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja nivea:kyllä lapsen kohtalo aina sykähdyttää oli minkä maalainen vaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja nivea:kyllä lapsen kohtalo aina sykähdyttää oli minkä maalainen vaan :'(
:wave: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja2:Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ehkä kuolema olis lapsellekin armeliaampi kohtalo kuin siepattuna oleminen,
JA mitä tuolle yhdelle vouhkaajalle olis sanottavaa, niin kyllä minä vaan suren jokaista lasta, kiinalaista tai norjalaista, jonka sieppaamisesta kuulen.![]()
Samoin :'(
Mutta mediahan ei ole kiinnostunut kuin näistä tietyn tyyppisistä kadonneista ja esim. 6-vuotias irakilaispoika jää armotta jonku madden taakse kun palstatilaa annetaan. Ihmisten huomio kiinnittyy vain muutamaan median suosimaan kadonneeseen ja muut tapaukset jää vähälle huomiolle. Reilua? Ihmiset lahjoittaa sädekehäänsä kiillottaen pikkumadden rahastoon rahojaan ja kun pyydät lahjoitusta jonkun vähemmän tunnetun kadonneen etsimiseen niin takuulla ei rahasto kasva samaa tahtia kuin maddella. Eli se mikä mua rasittaa on ihmisten eriarvoisuus niin median kuin poliisin edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskalaukaus Varmistus:
Ei aina tarvita välttämättä sitä rahaa tai suhteita, että media ottaa "lemmikikseen". Tarvitaan vain oikeanlainen ihonväri, tietty ulkonäkö ja tausta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:vieläkin jaksan ihmetellä vanhempien käytöstä...Jättää noin pienet lapset yksin nukkumaan vieraassa maassa hotellihuoneeseen??? Jos he ovat "rikkaita" miksi eivät palkkanneet lastenhoitajaa???
Kyl heillä nyt on varaa olla vieraassa maassa odottamassa tuloksia..? Eihän heillä varmaan ole niin ymmärtävää työnantajaa joka maksa palkan tästä ajasta. Ihmettelen vain...