Uutisissa: kuinka paljon YLIREAGOINTI sikainfluenssaan tuli maksamaan suomessa!

• Viestiketjun aloittaja En ottanut rokotetta ;)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Olen edelleen tyytyväinen siihen, että ei otettu turhaan piikkiä.

Tauti kävi meidän perheessä, minä ja mies emme sairastaneet sitä lainkaan (emme ainakaan huomanneet) ja lapsetkin toipuivat nopsaan.
Me otettiin koko perhe ja olen tyytyväinen, tosin päätös tehtiin vasta läheisen läheltäpititilanteen yhteydessä :(

Toisaalta ne rahat jotka käytettiin rokotuksiin ei ainakaan meijän osalta menny roskiin.

Ite en ottanut rokotetta ollenkaan, tultiin tuttavapiirissä siihen tulokseen että jokainen tollanen ns turha rokote huonontaa sun omaa immuniteettikykyä. Ja hei, ihan tavalliseen influenssaan kuolee vuodessa paaaljon enemmän ihmisiä mitä koko sikainfluenssa epidemian aikana.. Media "vähän" lietso sitä liikaa, mut olihan se hyvä et jokaselle ketä sen rokotteen halus ni sen myös sai =)

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Entä jos olisikin ollut paha ja lapsenne olisi kuollut koska ei olisi ollut rokotettu. et enää olisi ollut niin "viisas"
Entä jos rokote olisikin sairastuttanut vakavasti ja pysyvästi ½ vuodessa piikin jälkeen? Entä jos sitä tai tätä?

Jos tauti ois ollu paha, ei rokote ois siltikään juuri auttanut, tauti olis pyyhkäissyt kansaa matalaksi ennen ku rokotteita jaettiin.

Yhteistyössä