Olen onnellinen että otin itselleni ja myös lapselleni.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:En minäkään, vaan käytin omaa järkeäni. Ja vielä onnellisempi olen siitä, että en laitattanut rokotetta myöskään lapselleni.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja mmm:En minäkään, vaan käytin omaa järkeäni. Ja vielä onnellisempi olen siitä, että en laitattanut rokotetta myöskään lapselleni.
Kumma juttu. Mun tutuista kukaan ei saanut kuumetta?! Aika erikoista, että sun tutuista kaikki ?Alkuperäinen kirjoittaja turha vouhotus:Joo, ja meijän perheessä kukaan ei rokotusta ottanut. itse olin raskaana. Ei olle kukaanedes tavallista flunssaa sairastettu.
Kaikki tutut jotka rokotuksen otti, makasin sängyn pohjalla kuumeessa.
näinpäAlkuperäinen kirjoittaja meillä samoin:peesiAlkuperäinen kirjoittaja mmm:En minäkään, vaan käytin omaa järkeäni. Ja vielä onnellisempi olen siitä, että en laitattanut rokotetta myöskään lapselleni.
Minua taas harmittaa että kerkesin rokotuttaa lapseni ja sitten jo seuraavana pnä uutisoitiin että pahin epidemia on ohi. Ja uskkon vakaasti että selvitty olisi ihan ilman noita rokotteitakin. Mielestäni liioiteltu ja liikaa peloteltu tauti perusterveille ihmisille.Alkuperäinen kirjoittaja mmm:En minäkään, vaan käytin omaa järkeäni. Ja vielä onnellisempi olen siitä, että en laitattanut rokotetta myöskään lapselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja hp:En minäkään ottanut. Eikä meidän perheestä sairastunut kukaan. Tosin muutama tuttu oli sairaalahoidossa ja lähes kaikki rokotetut joita tunnen, saivat jotain oireita.
Mä en taas tunne ketään ketä ei olisi saanut. Kaikilla on ollut ainakin käsi kipeänä pari päivää ja osalle noussut lämpöä.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja hp:En minäkään ottanut. Eikä meidän perheestä sairastunut kukaan. Tosin muutama tuttu oli sairaalahoidossa ja lähes kaikki rokotetut joita tunnen, saivat jotain oireita.
En tunne ketään joka olisi saanut oireita siitä.
jaa en kyllä tunne ketään ja tiedän monta jotka sen sai.Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä en taas tunne ketään ketä ei olisi saanut. Kaikilla on ollut ainakin käsi kipeänä pari päivää ja osalle noussut lämpöä.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja hp:En minäkään ottanut. Eikä meidän perheestä sairastunut kukaan. Tosin muutama tuttu oli sairaalahoidossa ja lähes kaikki rokotetut joita tunnen, saivat jotain oireita.
Liekö osa sitten saanut lumelääkettä...
Varmaan viallinen eräAlkuperäinen kirjoittaja ccc:jaa en kyllä tunne ketään ja tiedän monta jotka sen sai.Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä en taas tunne ketään ketä ei olisi saanut. Kaikilla on ollut ainakin käsi kipeänä pari päivää ja osalle noussut lämpöä.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja hp:En minäkään ottanut. Eikä meidän perheestä sairastunut kukaan. Tosin muutama tuttu oli sairaalahoidossa ja lähes kaikki rokotetut joita tunnen, saivat jotain oireita.
Jos ja jos. Ehkä JOS sikafluu olisi ollut vaarallinen, siihen olisi kuollut useampi pienemmässä ajassa. Ehkä sitä olisi ajatellut silloin toisin, vaikka äkkiä häthätään kyhätty rokote olisi mietityttänyt silloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Entä jos olisikin ollut paha ja lapsenne olisi kuollut koska ei olisi ollut rokotettu. et enää olisi ollut niin "viisas"
Toimi ainakin minulla kun kaikki muut sen töissä sairasti paitsi minäAlkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Varmaan viallinen eräAlkuperäinen kirjoittaja ccc:jaa en kyllä tunne ketään ja tiedän monta jotka sen sai.Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mä en taas tunne ketään ketä ei olisi saanut. Kaikilla on ollut ainakin käsi kipeänä pari päivää ja osalle noussut lämpöä.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja hp:En minäkään ottanut. Eikä meidän perheestä sairastunut kukaan. Tosin muutama tuttu oli sairaalahoidossa ja lähes kaikki rokotetut joita tunnen, saivat jotain oireita.
no niin eli nyt on hyvä olla "voittaja". No joo ollutta ja mennyttä ei kyllä enää jaksa jauhaa tästäAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jos ja jos. Ehkä JOS sikafluu olisi ollut vaarallinen, siihen olisi kuollut useampi pienemmässä ajassa. Ehkä sitä olisi ajatellut silloin toisin, vaikka äkkiä häthätään kyhätty rokote olisi mietityttänyt silloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Entä jos olisikin ollut paha ja lapsenne olisi kuollut koska ei olisi ollut rokotettu. et enää olisi ollut niin "viisas"
Niin sä saat jossitella mut mä en. HassuaAlkuperäinen kirjoittaja ccc:no niin eli nyt on hyvä olla "voittaja". No joo ollutta ja mennyttä ei kyllä enää jaksa jauhaa tästäAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jos ja jos. Ehkä JOS sikafluu olisi ollut vaarallinen, siihen olisi kuollut useampi pienemmässä ajassa. Ehkä sitä olisi ajatellut silloin toisin, vaikka äkkiä häthätään kyhätty rokote olisi mietityttänyt silloinkin.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Entä jos olisikin ollut paha ja lapsenne olisi kuollut koska ei olisi ollut rokotettu. et enää olisi ollut niin "viisas"