Uutisankkuri unohti vauvansa kauppaan. Mikä on sinun noloin kokemuksesi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kissankello"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kissankello"

Vieras
Kirsi Alm-Siira kertoi Is:ssa kömmähdyksestään, kun hän oli ollut 2kk ikäisen Patricia-vauvansa kanssa kaupassa. Kirsi oli ollut niin nolona kassalla tapahtuneen korttihässäkän takia (väsymyksestä johtuva sekin) , että oli juossut kaupasta ulos.
Hetken päästä kassa oli tullut perässä ja sanonut, että jotain unohtui kauppaan. Vauvahan se.;)

Mitä noloja kömmähdyksiä sinulle on käynyt väsymyksen takia tai muuten vaan vauvahuuruissa, kun vauvasi oli pieni?

Mulle tuli mieleen, kun meiän vauva vietiin syntymän jälkeen sinivalolampun alle bilirubiiniarvojen takia. Mä menin katsomaan vauvaani ja olin vissiin niin hormoonihuuruissa siinä, että viereisessä vauvansängyssä oleva vauva näytti ihan meidän vauvalta. Niinpä menin nostamaan sitä vauvaa sieltä sängystä, että " kuka sut on sinne sänkyyn jo nostanut, eikös sun pitäny olla tuolla sinivalolampun alla?"

Onneksi siinä samassa huoneessa oli hoitaja ja hää tuli sit heti ottamaan sitä vauvaa multa pois, että "eihän se sun vauva ookkaan, sun vauva on edelleen siellä sinivalolampun alla". Jälkeenpäin huvittaa koko tapaus.:)

Mitäs kokemuksia muilla???