uutinen pulimammoille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antialko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antialko

Vieras
Uutinen pulimammoille, jotka vievät lapsensa terassille http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/06/pikkuvauvoja_jaa_heitteille_vanhempien_viinanjuonnin_takia_826698.html

Tällä palstalla perinteisesti on puolusteltu äitejä, jotka nappaavat siideriä kitusiinsa samalla, kun viettävät laatuaikaa terasilla lapsen kanssa - jotkut jopa imettävät siellä lasi huulilla.

Alkuperäinen kirjoittaja antialko:
Uutinen pulimammoille, jotka vievät lapsensa terassille http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/06/pikkuvauvoja_jaa_heitteille_vanhempien_viinanjuonnin_takia_826698.html

Tällä palstalla perinteisesti on puolusteltu äitejä, jotka nappaavat siideriä kitusiinsa samalla, kun viettävät laatuaikaa terasilla lapsen kanssa - jotkut jopa imettävät siellä lasi huulilla.

Mä en ikinä ottais lapsia mukaan terassille. Musta oli paheksuttavaa kun kaverini pari vuotta takaperin otti terassille mukaansa 16vuotiaan pikkuveljen(pikkuvelihän oli kuitenkin alaikäinen).

Uutinen pulimammoille, jotka vievät lapsensa terassille

Ai missä on puolusteltu? Täällähän saa hirveän ryöpyn niskaansa, jos uskaltaa myöntää vaikka vaan haluavansa juoda yhden ainoan :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uutinen pulimammoille, jotka vievät lapsensa terassille

Ai missä on puolusteltu? Täällähän saa hirveän ryöpyn niskaansa, jos uskaltaa myöntää vaikka vaan haluavansa juoda yhden ainoan :o

Vaikka täällä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1424313,25

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mun mielestä lapset eivät kuulu baarien terasseille.

Ei kuulukaan, siitä olen samaa mieltä. Mutta entäs jos kotona juo vaikkapa saunan jälkeen yhden siiderin, onko silloinkin pulimamma?

Mun mielestä se on ihan ok että kotona vanhemmat ottaa ne saunakaljat. Mutta mun mielestä alaikäisen paikka ei ole terassilla.

heti aletaan että en mää ainakaan! Kyse ei ollutkaan teidän ruokaoluesta tai saunakaljasta. Vaan että juodaan niin ettei kyetä hoitamaan lasta. Ja se aika pirun surullista. Aika huolestuttavasti kasvaa nuo huostaanottoluvut.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
heti aletaan että en mää ainakaan! Kyse ei ollutkaan teidän ruokaoluesta tai saunakaljasta. Vaan että juodaan niin ettei kyetä hoitamaan lasta. Ja se aika pirun surullista. Aika huolestuttavasti kasvaa nuo huostaanottoluvut.

Joo tää on hassua palstalla. Huomaa kuinka moni aikuinen hahmottaa maailman tasan itsensä kautta "MEILLÄ ei ainakaan koskaan, MÄ en ikinä tee just noin", kun joku kauhistelee jotain ilmiselvää epäkohtaa tai laiminlyöntiä jossain.

Mut joo, ihan todella järkyttävää kuinka moni vauva elää vastuuttomien vanhempien kanssa Suomessakin. Silmät ja korvat auki, ei sitä tiedä missä on lapsi avuntarpeessa ja vanhemmat kännissä. Hienoa että Vantaalla toimitaan.

Yhteistyössä