Uutena aattelin ostaa pojalle välikausihaalarin, mitäs suosittelette?

  • Viestiketjun aloittaja haalari
  • Ensimmäinen viesti
haalari
Meil oli viime vuonna Reimatec (tuli kylkiäisenä lehtitilauksen mukana).
Oli kyllä tosi hyvä, mut onhan ne aikasta kalliita.

Jonathania vähän mietin, kun näytti ihan kivalta ja hintakin oli huokeampi.

Oisko muita hyviä? Ja semmonen, joka pitäis vettä, olis kyllä edellytyksenä...
 
mä olen aksn jonathanin kannalla..meillä se nyt talvihaalarinaja olen ollut todella tyytyväinen..meillä on nyt reimatec(vk- haalarina)ja menee vielä tämän kevään mutta jos siis ostaisin niine hdottomasti nyt jonathanin..
 
vieras
Lassie :) G-tech on hyvä, tulee samasta tehtaasta kuin Reima, mutta on halvempi. Mä oon pettynyt Jonathaniin. Ostin syksyllä välikausihanskat, jotka oli vedenpitävät tasan toiseen pesuun asti, vaikka ohjeiden mukaan hoidettiin.
 
vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=365138&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10068&categoryId=10424&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

vaan tokkopa nuo täällä kenellekkään kelpaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja haalari:
Meil oli viime vuonna Reimatec (tuli kylkiäisenä lehtitilauksen mukana).
Oli kyllä tosi hyvä, mut onhan ne aikasta kalliita.

Jonathania vähän mietin, kun näytti ihan kivalta ja hintakin oli huokeampi.

Oisko muita hyviä? Ja semmonen, joka pitäis vettä, olis kyllä edellytyksenä...
jonathan on hyvä ja kestävä,meillä kestäny kolmella lapsella eikä oo reikiä eikä pahemmin kulumia.
ja kestää vettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
entäs välikausi haalari/puku vai mikälie puolivuotiaalle,on kuiteski vaan rattaissa..
mulla oli neidillä silloin puolivuotiaana iha prismasta cirafin parinkympin haalari..hyvin toimi..viakka joskus mökillä vähän tihkui vetäkin niin ei kastunut oli sellasta liukasta!
Ajattlein tuolla herralle samanlaista nyt kevääksi!
 

Yhteistyössä