Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Ex-puolisot alkavat hankaliksi ja vaikeuttavat teidän elämäänne.
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Voisko joku nyt selittää mitä kaikkia ongelmia voi tulla uusperheessä vastaan? Ja vääntää ihan rautalangasta kun mä en jotenkin nyt tajua. Kiitos :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ex-puolisot alkavat hankaliksi ja vaikeuttavat teidän elämäänne.
Mutta kuka idiootti semmosta tekis?
Yllättävän monet. Myös exien nyxät - varsinkin jos ovat naispuolisia - heittäytyvät usein hankaliksi.Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Mutta kuka idiootti semmosta tekis?
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ex-puolisot alkavat hankaliksi ja vaikeuttavat teidän elämäänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ex-puolisot alkavat hankaliksi ja vaikeuttavat teidän elämäänne.
![]()
![]()
![]()
olet aika viaton ..
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ex-puolisot alkavat hankaliksi ja vaikeuttavat teidän elämäänne.
![]()
![]()
![]()
olet aika viaton ..
En mä kyllä ehkä ole mutta mutta..mun on vaan niin vaikee kuvitella että esim. toi mun eksä rupeis jotenkin hankalaksi. Mutta ehkä mä sitten olen viaton
![]()
Juuri näin. Ja vastaavasti kun exäsi löytää uden vaimon, tämä vaimo saattaa haluta sanella, millä tavalla sinä ja exäsi jaatte vanhemmuutenne. Eli se, mikä ennen sujui huoltajuudessa ihan asiallisesti, ei välttämättä sujukaan enää jatkossa. Exällä oli pari tällaista naista, jotka olisivat mieluiten ampuneet junnun kuuta kiertävälle radalle. Onneksi exälle on tuo poika ollut elämän tärkein asia ja siksi ne naiset saivatkin aika sukkelaan etsiä uuden kortteerin. Nyt exällä on ollut jo 7 vuotta oikein mukava nyxä, joka ymmärtää sen, etten ole uhka hänen sohvaperunalleen, vaikka olenkin usein tekemisissä exän kanssa ja exä käy meilläkin useamman kerran viikossa (aiemmin kävi joka päivä).Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:Jos löydät miehen jolla lapsia niin. Miehen lasten äiti ei välttämättä hyväksykää sinua lapsiensa äitipuoleksi. Miehet ehkä sopeutuvat paremmin, mutta naisia on kaikenlaisia![]()