uusperheet!!!

  • Viestiketjun aloittaja ÄITI 30
  • Ensimmäinen viesti
saara05
Heippa,

Mäkin elän uusperheen elämää, etä-äitipuolena! Olis kiva tosiaan saada samanhenkisiä meilailukavereita!

Pistä viestiä tulemaan osoitteeseen: skerik@utu.fi
 
Moi!
Täällä kolmen lasten äiti, poika 5½, tyttö 3 ja poika 5kk, vanhemmat lapset edellisestä avoliitosta. Olisi hauska saada juttukaveri tästä aiheesta, vähän vertailun vuoksi.... ja muutenkin jakaa arjen ilot ja surut. Itse olen 28.

Osoite on maaret5@msn.com

 
heinämamma
Meidän uusperheeseen kuuluu minun 11 v poika,miehen 8v tyttö(joka meillä joka toinen viikonloppu) sekä yhteiset 02 ja 04 syntyneet poika ja tyttö. Päivät menee vauhdilla lasten kanssa touhutessa. Mies tekee pitkää päivää töissä. Asumme Turun seudulla.
 
kirsu65
Meilläkin uusperhe.Yhteinen-02 syntynyt tyttö ja miehen edellisestä liitosta 2 murkku-ikäistä poikaa.Äitipuolena olen kohta toiminut 10v,pojat asuu meillä


kirsu@dnainternet.net

 
myös kolmen äiti
Mullakin uusperhe, jonka alku ei ainakaan ihan kivuttomasti ole lähtenyt liikkeelle, joten jos joku haluaa kirjotella ni saa laittaa postia tulemaan osotteeseen kidius@suomi24.fi
 
Haukkatar
Hei!
Täälläkin olis yks uusperhe. Mulla 5 omaa poikaa ja miehen mukana elämään tulleet kaksi poikaa ja tyttö. Mulle voit laittaa meseviestiä tai mailia ja muutkin halukkaat ottakaapa yhteyttä. Olis kiva vaihtaa kuulumisia sen minkä tältä katraalta ehtii B) !
 
äiteex3
Tääl olis kans uusperheen äitee, 07/97 ja 02/99 syntyneet ekasta liitosta ja juniori 07/04 on tästä "tuoreesta" liitosta. Lisää minut sun meseen niin saa vaihdella ajatuksia ja kuulumisia aina kun ehtii =) kristina.kontola@netikka.fi
 
hetti
Minäkin olen uusperheen äiti kaksi poikaa edellisestä liitosta ja yksi yhteinen-00 syntynyt ja avomiehellä yksi tytär. Minutkin voisi lisätä meseen, mun meseosoite on pirpo@jippii.fi
 

Yhteistyössä