uusperheellisiä että puoliso taas lähtee kuten edellisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mites on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mites on

Vieras
Niin pelottaako että puoliso lähtee taas eteenpäin ja jättää lapset ja siirtyy uuteen suhteeseen. Varsinkin te jotka olette aiheuttaneet edellisen eron, onko turvallinen olo? Jos edellinen liitto on päättynyt vaikka kyllästymiseen niin mikä on todennäköisyys että nykyinen liitto päättyy muutaman vuoden päästä?

Pelottaako joutua yksinhuoltajaksi? Entäs lapset puolison ed. liitosta, tuleeko ikävä? Vai huokaisetteko helpotuksesta että hyvä että pääsi niistä eroon?

No ei huoleta ollenkaan ja tietty jo silloin kun lapsia suunnittelee täytyy ajatella että joskus voi käydä niin että tulee yksinhuoltaja!!!! Ei todennäköisesti tulis miehen lapsia ikävä voishan niitä silti tavata...

Ei huoleta, eläessäni aikoinaan yksinhuoltajana, päätin, etten enää "takerru" yhteenkään mieheen kuten edelliseen petturiin takerruin ja sain vain p.skaa käteen siitä liitosta. Nykyinen mieheni on toki kuin eri planeetalta eikä heistä kahdesta voi edes puhua saman päivän aikana, mutta kuitenkin. Tositilanteen tullessa voi mieleni tietenkin muuttua, mutta tarkoituksella yritän pitää tietyn mielialan päällä, etten sitten taas pety ainakaan yhtä kovaa kuin viimeksi.
Miehen lasta tuskin kovaa kaipaisin, ainakin nyt tuntuu siltä. En usko että tapailisinkaan mahdollisen eron jälkeen, emme ole millään tavalla tulleet läheisiksi. Luulen, että hän äitinsä kanssa kokee minut lähinnä isänsä varastajaksi.... \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 17:51 Mites on kirjoitti:
. Varsinkin te jotka olette aiheuttaneet edellisen eron, onko turvallinen olo?
[/quote

Mä en usko siihen että joku ihminen voi olla syyllinen toisten eroon. Eiköhän suhteessa itsessäänkin ole jo ollut vikaa jos toinen käy vieraissa tai sitten vieraissa käyvällä ihmisellä on ongelma itsensä kanssa mutta ei ketään voi väkisin viedä tai houkutella "paheen polulle".

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 17:45 peuhu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 17:51 Mites on kirjoitti:
. Varsinkin te jotka olette aiheuttaneet edellisen eron, onko turvallinen olo?
[/quote

Mä en usko siihen että joku ihminen voi olla syyllinen toisten eroon. Eiköhän suhteessa itsessäänkin ole jo ollut vikaa jos toinen käy vieraissa tai sitten vieraissa käyvällä ihmisellä on ongelma itsensä kanssa mutta ei ketään voi väkisin viedä tai houkutella "paheen polulle".
:wave: Peesi! Eikä huoleta, ikinä ei voi tietää, mitä huominen tuo...Miksi murehtisain turhia? :)

Parisuhde ei toimi jos ei luota toiseen. Siispä ei kannata edes perustaa perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka ajattelee kuitenkin joskus lähtevän. Luotamus on kaiken a ja o. Olen itse tavallaan aiheuttanut nykyisen mieheni avioeron ex-vaimosta ja olen tuota luottamus asiaa miettinyt. Mutta ei yhdessä voi elää jos ei toiseen luota. Ja onhan mies joka toistuvasti pettää " taparikollinen", ei sellaisen perään kannata itkeä.

Sitten pitää myös muistaa että toisinaan henkilö saattaa pettää koska kumppani ei ole oikeasti se "oikea" eikä hänen kanssaan ole onnellinen josta voi johtua että on riitoja ym. tai tunne vaan ei ole tarpeeksi syvä. mutta kun löytää sen oikean niin ei ole enää tarvetta pettää.

Itselle kävi niin että helposti petin nuorempa poika kavereitani mutta kun löysin omasta mielestäni sen oikean ja menin naimisiin niin en koskaan pettänyt häntä , en edes kymmenvuoden jälkeen kun rakkaus oli loppunut ajat sitten. Nyt olen ollut uuden miehen kanssa kahdeksan vuotta, ollaan naimisissa enkä ole koskaan pettänyt häntäkään eikä tee mielikään. :wave:

Yhteistyössä