J
"Jossu"
Vieras
Elikkäs tilasin netistä baby style-lastentarvike liikkestä pari viikkoa sitten uudet rattaat. Eilen ollessani kävelyllä aloin kääntymään rattailla mutkassa ja työntöaisa räsähti rikki. Lähti siis kokonaan puolesta välin irti, eikä sitä saa takaisin laitettua. Tiedän, että takuun pitäisi korvata rattaat, mutta hommasta tekee kinkkisen se, että meillä ole minkään laista maksutositetta rattaista... Kuitit meni ilmeisti roskiin laatikon mukana missä rattaat tuli ja sähköpostistakin olen tyhmyyttäni poistanut tilauvahvistuksen... :/
Olen koittanut soittaa liikkeeseen, mutta ei ole vielä vastattu ja olen sähköpostiakin pistänyt. Osaisiko kukaan neuvoa, että onko meidän mahdollista saada uudet rattaat tilalle tai peruutettua kauppa. Otimme rattaat osamaksulla emmekä ole edes maksanut niistä vielä mitään.
Suututtaa niin pirusti, kun uudet rattaat ihan älyttömällä tavalla rikki menee
Olen koittanut soittaa liikkeeseen, mutta ei ole vielä vastattu ja olen sähköpostiakin pistänyt. Osaisiko kukaan neuvoa, että onko meidän mahdollista saada uudet rattaat tilalle tai peruutettua kauppa. Otimme rattaat osamaksulla emmekä ole edes maksanut niistä vielä mitään.
Suututtaa niin pirusti, kun uudet rattaat ihan älyttömällä tavalla rikki menee