K
KarO
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Turvavyön käyttö ei ole kaikille itsestään selvää, valitettavasti.
Sen piippauksen tehtävänä ei ole ilmoittaa kuljettajalle että hänen seurassaan on joku, vaan ideana on muistuttaa turvavyöstä!
Ajotietokoneesta en puhunut turvalaitteena, mutta mun mielestä sekin on hiton hieno keksintö.
Onneksi jokainen voi itse valita autonsa, ja se joka tykkää ajaa apämukavasti ja turvattomasti vanhalla purkilla saa mun puolesta aivan vapaasti ajaa![]()
Tietenkin jokainen valitsee mieleisensä auton, minunkin autossa tuo turvavyönmuistuttaja oli rikki (johtui kai penkin jousesta) ja piippaili ja vilkkui vaikkei penkillä mitään ollutkaan. Olen valinnut autoni turvallisuuden vuoksi noin enimmäkseen ja tietenkin lisäksi tilan ja ajomukavuuden mukaan ja muuten erittäin tyytyväinen, ei ole ajotietokonetta, en tiedä mitä sillä tekisin, mutta keskuslukitus löytyy, vaikkei sekään kovin kummoinen viritys ole, ja varmaankin jokainen osaa sellaisenkin omaan autoonsa tarvittaessa asentaa.