Uusioperheissä paljon enempi väkivaltaa sun muuta negaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"Gina"

Vieras
Mun on se sanottava, että mua ihan hirveesti vituttaa nykyään tämmönen sekauusioperhemeno. Ei vittu oo lapselle hyväksi. Se on ihan tutkittuakin lukuisissa tutkimuksissa. Tässä nyt ihan esimerkiksi vaan yksi:

HAASTE - Kriminologia

Mun tutun perhe on tämmönen: Naisella 2 lasta (10 ja 8, eronnut yh:ksi kun lapset 1 ja 3. Kertoo just meiningistä. Lapsia kyllä tehään ja sit ero), miehellä 12,15,18-vuotiaat ekasta liitosta ja sitten vielä 5 ja 7 tokasta. Ja nyt sitten näille pukkaa kakaraa. Kyl on semmonen sekamelska ja voin sanoo että homma ei toimi.

Se on ihme että just toi porukka lisääntyy kuin kärpäset. Emmä ketään syyllistä, on paljon myös hyviä uusioperheitä, mutta kyl se yleensä on vaan sillon ku äiti on ollu yh ja ottaa lapsettoman uuden miehen.

Joo on asenteellista ja on vaikka mitä tää mun teksti, mutta kaikki tutkimukset viittaa tähän. Oikeesti kyllä lapselle on paras kun on rakastavat omat YHDET vanhemmat. Aina se nyt ei vaan voi mennä niin, mutta yrittäkää ny ihmiset välttää noita tilanteita.

[QUOTE="tööt";24513702]Puutaheinää rekkalastillinen.[/QUOTE]

Lue linkin tutkimus ja miljoona muuta tutkimusta. Kaikissa tutkimuksissa vaan negaa uusperheiden lapsista. Sääliksi käy, ei oo lasten vika.

[QUOTE="ap";24513713]Lue linkin tutkimus ja miljoona muuta tutkimusta. Kaikissa tutkimuksissa vaan negaa uusperheiden lapsista. Sääliksi käy, ei oo lasten vika.[/QUOTE]

Voitko laittaa linkkiä näihin miljooniin tutkimuksiin? Lukisin mielelläni. :)

[QUOTE="ap";24513713]Lue linkin tutkimus ja miljoona muuta tutkimusta. Kaikissa tutkimuksissa vaan negaa uusperheiden lapsista. Sääliksi käy, ei oo lasten vika.[/QUOTE]

En lue. Pohjaan mieluummin omaan kokemukseen ja havaintoihini.

Voitko laittaa linkkiä näihin miljooniin tutkimuksiin? Lukisin mielelläni. :)

No lue nyt eka toikin ja kato etenkin se tilasto. Siinä on ydinperhe ihan ylivoimainen verrattuna muihin. Siis siinä että tekeekö lapset rikoksia jne.

En mä väitäkkään että kaikista uusperheiden lapsista tulee sekonarkkareita, mutta paljon enempi tulee kuin ydinperheistä.

Ja tästä ei saa puhua. Kun tärkeintä on niiden aikuisten onni ja hekuma.

[QUOTE="tööt";24513738]En lue. Pohjaan mieluummin omaan kokemukseen ja havaintoihini.[/QUOTE]

Ap on aika yksinkertaistava ja provoava, mutta on tämäkin aika tyhmää. Kyllä laajat tieteelliset tutkimukset kiistatta osoittavat avauksen suuntaisia tuloksia. Se, että pitää omia havaintoja merkittävämpinä kuin laajoja tutkimuksia, on aikamoista itsepetosta.

Väitätkö sinä siis, että uusperheissä lapset voi mahtavasti ja ydinperheissä ei ?

[QUOTE="ap";24513746]No lue nyt eka toikin ja kato etenkin se tilasto. Siinä on ydinperhe ihan ylivoimainen verrattuna muihin. Siis siinä että tekeekö lapset rikoksia jne.

En mä väitäkkään että kaikista uusperheiden lapsista tulee sekonarkkareita, mutta paljon enempi tulee kuin ydinperheistä.

Ja tästä ei saa puhua. Kun tärkeintä on niiden aikuisten onni ja hekuma.[/QUOTE]

Kyllä mä luin. Nyt mä pyydän, että sä esität jotain tietoja niistä tutkimuksista, mihin olet tässä viitannut moneen kertaan. Mua oikeasti kiinnostaa.

Ap on aika yksinkertaistava ja provoava, mutta on tämäkin aika tyhmää. Kyllä laajat tieteelliset tutkimukset kiistatta osoittavat avauksen suuntaisia tuloksia. Se, että pitää omia havaintoja merkittävämpinä kuin laajoja tutkimuksia, on aikamoista itsepetosta.

Väitätkö sinä siis, että uusperheissä lapset voi mahtavasti ja ydinperheissä ei ?

En väitä mitään. Pohjaan silti mieluummin omiin havaintoihin ja kokemuksiin.

Yhteistyössä