Uusio(suur)perheessä kuumeilevat?? mahdollisesti KM saaneita, jo useamman äitejä??

Täällä olisi yksi vauvaa haaveileva ja yrittävä.

Itsellä t -98, t -99, ja t -09.
Lisäksi alkuraskauden KM -97 (vko7) & -08 (vko7)
Sekä Tuulimunaraskaus, -09 (vko 11+6)

Vanhemmat tyttöni ovat ex-liitostani, T-09 on minun aja mieheni 1. yhteinen lapsi, miehellä tänän lisäksi vielä 4 lasta aiemmasta liitosta.

Onko ketään sielun kumppania??


 
:wave: Uusperheen äiti, itsellä on kaksi lasta ekasta liitosta, yksi yhteinen nykyisen miehen kanssa, sekä miehen ekasta liitosta on yksi lapsi.
Keskenmeno löytyy talvelta -06, ajalta ennen kuopusta. Nyt oon kuumeillu jo parin vuoden ajan, mutta järki on jarruttanu tähän asti. Pieni mahdollisuudenpoikanen on olemassa, että nyt olisin raskaana, mutta tosi epätodennäköistä se kuitenkin on. :/ Saa nähdä miten käy.
 
Laurie... Pitelen peukkuja=) Onko aikaisemmin raskaudet saaneet alkunsa helposti?? Me ollaan nyt "tehty" tätä mahdollista tulevaa raskautta tuosta alkukesän tuulimunasta lähtien. Se silloinen raskaus alkoi tosi yllärinä, koska täysimetin ja edellisestä synnytksestä oli vain noin 3-4kk aikaa. Mutta tosiaan se päättyikin tuulimunauutiseen... Teilläkin sitten melkoinen suurperhe. Asuvatko kaikki lapsenne teillä? Meillä nyt yhteensä 7 lasta, asutamme kotiamme vaihtelevalla kokonaisuudella... 3/5/9 henkilöä (välillä on tosi ahdasta, välillä ei...)... erilaiset asuinkuviot lapsilla...

Mulle voi kirjoitella myös yv:llä... jos haluaa paremmin tutustua?? =)
 
Hei :wave:
Meillä ei suur perhettä ole ainakaan vielä :p Ja kokoonpano on niin, et minulla kahdesta aikaisemmasta suhteesta :ashamed: tyttö 2000 ja sitten pojat 04 ja 06.Miehellä ei aikaisemmin ole lapsia ollut mut ihan hyvin tuo on tässä vilinässä ja metelissä viihtynyt...
Nyt ollaan nykyisen miehen kanssa yritetty ensimmäistä yhteistä reilu vuoden. Kaksi km:noa saldona 01/09 ja 08/09 :'( Alkuraskaudessa.
Lapset asuvat meidän luona ja joka toinen viikonloppu ovat muualla...
 
sintsu... Tosi paljon tsemppiä edelleen yrittämiseen!! Yrittäminen on kyllä tosi "syvältä"... mikäli vaan kerta toisensa jälkeen tulee pettymyksiä ja sitten niitä toivon heräämisiä... ja taas pettymyksiä... Jotenkin tuntuu, että mikäli lapsia ylipäätään haluaa, niin yhteinen lapsi uusperheessä sinetöi ikään kuin koko pakkausken.. "mun ja sun" lapset saavat niinikään yhteisen sisaren jne...
 
rakuuna Kiitoksia.Kovasti yritetään :D

Ja on se niin et se yhteinen yhdistäis lisää meidän perhettä.Vaikka mies sanoo et ei se haittaa vaikka ei vauvaa saataiskaa.Kyllä sen on kuitenkin huomannu et se toivoo ja pettymys on valtava kun on näitä ikäviä sattunut.Yrittää rassu vaan mua lohduttaa ja tukea :heart:

Välillä on vaan sellainen olo et ei me sitä ikinä saada ja enää en jaksa :headwall: mut kyllä siitä aina noustaan.Ja kun on ovis aika niin jo innokkaana touhuilemassa...

Plussa tuulia puhaltelen +++++++++++ :whistle:
että saatais se haikara vielä vierailulle d :D b
 
Laurie... kerrothan sitten kun saat varmuuden, että joko onnisti??

Sintsu
... Plussatuulia täälläkin tosiaan odotellaan!!

Missä loput uusperheissä haaveilevat/kuumeilevat/yrittävät... Kai meitäkin on??
 
Täällä yksi epämääräisissä kuvioissa häärivä äiti.. :) itsellänio poika-05 ja tyttö -07, mieheni edellisestä suhteestä hänellä tyttö -04 ja poika -05.. nyt sitten toivon mukaan olisi alulla 1. yhteinen mukelo :D aika rumbaa ollut meno tähänkin asti, mutta eikös se ole niin että vierivä kivi ei sammaloidu :D

parhaimmat ilmeet sai ihmisiltä silloin kun kertoi että meillä on parhaimmillaan ollut 4 alle 3v lasta talossa :D

niin ja siis ilmeisesti yksi km alkuraskaudesta nyt kesällä.. :S
 
no eipä vissiin täälläkän se nokkaeläin pysähdy.. menkat oli about viikon myöhässä tein positiivisen testin jonka jälkeen noin pari tuntia alkoi verivuoto eli toisin sanoen mitä ilmeisimmin menkat.. tittidii.. voihan perä.. :|
 
Kiva kun Uuteennousuunkin löysi tän ketjun!! 4kpl alle 3v on aika hyvin jo...

Kaikille tsemppiä. Mulla kiertopäivä 21 menossa, joten viikon parin kuluttua vissiin sit näkee onko saatu raskautta alulle...
 
heippa!

saisinko miekin tulla tänne!? :)

minulla edellisestä suhteesta lapset tyttö 2000,poika 2001 ja tästä uudesta tyttö 2008

Tänä vuonna takana yksi rypäleraskaus kaavittiin rv 13 viime helmikuun alussa ja siitä puolen vuoden raskauskarenssi.

Noh. sitten ekasta kierrosta tärppäsi mutta varhaisultrassa olikin pysähtynyt kehitys rv7 ja kävin ottamassa tyhjennyslääkkeet rv 10 kun ei meinannut itsekseen tulla ulos.
Odotin tässä välissä yhdet menkat ja nyt edellinen kuu oli ensimmäinen kun sai taas yrittää.
Tällä hetkellä rv 30/32 ja yk 1 siis.

Oletan etten ole raskautunut ja siksi kyselenkin saisinko tulla mukaan kun katsoin meneväni pitkän otsikon kaikkiin kategorioihin. :)
 
megara... tervetuloa toki. Täällä vaan ei mitenkään erityisen aktiivista keskustelua ole saatu aikaiseksi... (vielä)...

Mulla kierto tällähetkellä päivässä 30... (Kierron pituus 28-34 ollut tässä viime aikoina)

Nyt on kauhea joulustressi, kun kaikenlaista tarttis tehdä vielä viikon aikana.

:xmas: :xmas: :xmas:
 
no mä voin täällä sitten yksin rupatella. :D

mulla meneillään nyt kp 34/32 eilisen testin mukaan en ole raskaana mutta menkkojakaan ei näy.
Mahtavaa jos taas ovat menneet ihan sekaisin niinkuin nuorimmaista yrittäessä...
 
Tuntuu et välillä tää on niin toivotonta koko yritys niin en jaksa edes tänne kirjoitella vaikka kuulumisia käyn lukemassa :ashamed:

Mulla kierrot alkaneet olee vähän mitä sattuu :kieh: Nyt menossa jo 44 ja ennen on ollut n.30.Tää on niin ärsyttävää :headwall: Ja aika varma olen et en ole raskaana.Testasin paripäivää sitten ja negaa näytti.Eikä edes ole mitään oireita.

Pitää tästä mennä auttelemaan tuota nuorimmaista ku se tuolla huhuilee :D Onneksi on sentäs nämä nöpöset täällä piristämässä :heart:
 

Yhteistyössä