uusin Majussi-Timo uutinen : Maajussi-Timo halusi Sinkkuäitien sulhaseksi :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Maajussille morsian -ohjelmasta tuttu Timo Virtanen lähestyi Sinkkuäidille sulhanen -sarjan Hinniä rakkaudentunnustuksin, kertoo Ilta-Sanomat.

Maajussi-Timo oli yksi niistä monista sulhasehdokkaista, jotka lähettivät kirjeen Sinkkuäidille sulhanen -sarjan Hinnille.

- Timo kirjoitti, että hän rakastaa minua ja poikaani Younasta, Hinni ihmetteli Ilta-Sanomien mukaan.

Kohtaus, jossa Hinni avaa saamiaan kirjeitä, nähdään tämän illan Sinkkuäidille sulhanen -sarjan jaksossa.

Timo oli omien sanojensa mukaan kirjoittanut myös toiselle sarjan naisista, Reginalle. Regina arvelee, että tuotantoyhtiö on karsinut kirjeen pois, sillä hän ei ole sitä nähnyt.

Timo on kokenut Maajussille morsian -sarjan jälkeen monia värikkäitä käänteitä elämässään. Viimeisin niistä tapahtui lauantaina. Miehen piti mennä tuolloin naimisiin tuoreen naisystävänsä kanssa, mutta häävieraat saivat paikan päällä kirkossa kuulla, että häät on peruttu. Tästä uutisesta kertoi Hymy-lehti verkkosivuillaan eilen.

IL

hymyssä oli kans siel jutun kommenteissa jotain et ois uhkaillu jollai itsarilla tona samaisena päivänä... olivat sit poliisi voimin haravoineet aluetta jne...
uskomattoman tyhmä mies ja niin julkisuuden hakunen..pitäs sen rajan kuitenkin jossain mennä!

Alkuperäinen kirjoittaja ma:
Voi mikä idiootti julkisuuden kaipuinen pösilö tuo etova äijä on!!!

juuri näin. ja niistä häistäänki se luisti :laugh: :laugh: :laugh:

kukas se palstalla olikaan joka niin ennusti käyvän sillonku se sen uuden rakkautensa ensitreffeillä kihlas? :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä odotan NIIN et toi ohjelma alkaa! Olis jo kello 20 :D

Kaikki telkun ääreen, HUPIA TULOSSA :laugh: :laugh:

Öööh?
Mä odotan sitä ohjelmaa siksi, että yksi mun parhaimmista ystävistä on mukana siinä.

Sori, kuka niistä? silti eks oo hyvä jos sitä voi katsoa hymyssäsuin :D

Yhteistyössä