Uusin Kaksplus + saippuanäyte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrrrggghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arrrrggghhh

Vieras
Vähemmän kiva ylläri oli uusin lehti, joka tuli eilen. Yhdellä sivulla oli pieni näytepussi saippuaa, joka oli vuotanut koko sisältönsä lehden väliin! Ei ole kivaa ollut lehdenjakajallakaan.
Onko muilla käynyt samoin vai onko mulla vain tällä kertaa ollut huono tuuri?
Enpä löytänyt etusivulta osoitetta, johon lähettää palautetta.

Hyvä tuuri nellustiinalla :)
Mitenhän me muut saatais tästä huomautus menemään lehdelle? Kun nyt näin äkkiä jo kolmella ollut sama vika. Pystyyhän tuota lukemaan, mutta inhottavaa on, tahmaset sivut ja mussa on vielä hajusteallergikon vikaa.

Hei, mä luulin että mies oli siihen lehen päälle kaatanu jotakin, mutta nyt aloin tutkiin niin sehän saippua se on ollu. En mä pystyny eilen edes lukeen sitä lehtee, oli niin möhmänen.. Kiva juttu!

Ihan ehjänä tuli perille. Samanlaisia näytteitä on ollut nyt monissa saman kustantajan lehdissä. Tosin sitä en ymmärrä, että löydätte kyllä tänne palstalle, mutta ette asiakaspalveluun, linkit kun on melkein vierekkäin.

[QUOTE="vieras";23315265]Ihan ehjänä tuli perille. Samanlaisia näytteitä on ollut nyt monissa saman kustantajan lehdissä. Tosin sitä en ymmärrä, että löydätte kyllä tänne palstalle, mutta ette asiakaspalveluun, linkit kun on melkein vierekkäin.[/QUOTE]

Mä olin melko varma että ois mennyt postissa rikki enkä jaksanut alkaa siitä valittamaan :)
Mutta asia on nyt mennyt eteenpäin, joten ei huolta :)

[QUOTE="vieras";23315265]Ihan ehjänä tuli perille. Samanlaisia näytteitä on ollut nyt monissa saman kustantajan lehdissä. Tosin sitä en ymmärrä, että löydätte kyllä tänne palstalle, mutta ette asiakaspalveluun, linkit kun on melkein vierekkäin.[/QUOTE]

Nonniin. Nyt olen palautetta laittanut. Katsos, kun ei tänne keskusteluihin linkistä tulla, kun täällä pyöritään lähes joka päivä :laugh:

Ja juu, näytteitä on lehdet pullollaan, mutta tämä oli eka kerta kun mun kohdalla on sattunut noin ikävästi.

Yhteistyössä