uusin kaksplus-lehti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
arka aihe.., vilkasin kaupassa tänään uusimpaa kaksplus-lehteä, siinä oli jutu 3:sta äidistä joiden vauva menehtyny mahaan vähän ennen laskettua aikaa, syy yleensä istukka-ja napanuorakomplikaatiot. aivan kamalaa, odotat vauvaa 9 kk ja synnytät sen, mutta et saakaan vauvaa, elämä ei oo reilua ei :(
jäin miettiin tota juttua, ja ehkä ei jäis noin mieleen , mutta kun itsellä 3 kk ikäinen vauva, jotenkin koskettaa tuo, luojan kiitos oma lapsi on terve ja elossa =)

Mie itseasiassa ostin ton lehden tänään ihan vaan sen jutun takia :whistle: Välillä on hyvä muistuttaa itseään siitä ettei kaikki aina mene niinkuin luulis. Ja oon kyllä aina ollu jotenkin pahimpaan varautuja. Ja tosiaan tommosten juttujen jälkeen sitä osaa olla entistäkin onnellisempi terveestä ja elävästä lapsesta.

Mua kiinnostais ostaa tuo lehti, kun niin paljon puhuttu tosta aiheesta. Mutta taidan jättää ostamatta, kun rv 33 nyt menossa ja muutenkin herkillä tommosten asioiden kanssa :/

Tuon jutun luettuaani aloin taas pohtia että "uskaaltaako" yrittää toista lasta, minulla on vuoden vanha poika ja koko odotus aika oli niin pelottavaa, ei oikein missään vaiheessa uskaltanut nauttia kun pelkäsi aina pahinta. Mutta onneksi kaikki meni silloin hyvin ja nyt on mennyt. Ne on vaan niin kamalia asioita.