Uusimmat kirppislöydöt tänne!

Mä tajusin, että ostinhan mä eilen kirppikseltä kaksi piirustuslevyä, yht 60 senttiä.

Toi legosetti muuten on tämä LEGO 4964-1: Highway Help | Brickset: LEGO set guide and database mutta se mysteeriosa ja toi punainen tori eivät kuulu siihen.
Piirustuslevyjä näkyy ihan huisin harvoin kirppiksillä.

Miten muuten...paljonko sun mielestä kannattaa maksaa (duploista kyse) ihan peruspalikoista? Siis vaikka 20 legopalikkaa, niin paljonko on ok hinta?

Mä en oikein noista legoista tiedä milloin ne on edullisia ja milloin kalliita : /

Nytkin oli duplo lentokonejuttujuttu johon kuului siis lentokone ja ukko ja joitain palikoita...hinta oli 7€, mutta en tiennyt onko se kallis vai halpa?!
 
Mä tajusin, että ostinhan mä eilen kirppikseltä kaksi piirustuslevyä, yht 60 senttiä.

Toi legosetti muuten on tämä LEGO 4964-1: Highway Help | Brickset: LEGO set guide and database mutta se mysteeriosa ja toi punainen torni eivät kuulu siihen.
No joo tuo näyttää jo ihan tuolta ja tuosta näkee nyt jo vähän miten noi osat on alunperin ajateltu :) ja just meillä näyttäs olevan tuo toinen noista tyypeistäkin (tullu jonkun muun setin matkassa)
 
Piirustuslevyjä näkyy ihan huisin harvoin kirppiksillä.

Miten muuten...paljonko sun mielestä kannattaa maksaa (duploista kyse) ihan peruspalikoista? Siis vaikka 20 legopalikkaa, niin paljonko on ok hinta?

Mä en oikein noista legoista tiedä milloin ne on edullisia ja milloin kalliita : /

Nytkin oli duplo lentokonejuttujuttu johon kuului siis lentokone ja ukko ja joitain palikoita...hinta oli 7€, mutta en tiennyt onko se kallis vai halpa?!
Tollaiseen pakettiin on hyvä verrata ja muistaa että prismassa sama maksaa jokusen euron vähemmän kuin tuolla legolla LEGO DUPLO Basic Bricks - Medium | Bricks & Building Accessories | LEGO Shop Tuosta saa 20 palikan hinnaksi (uutena) 7.5euroa, joten ei siitä hirvittävästi kannata maksaa. Mutta sitten jos siellä onkin erikoispalikoita, niin se on eri juttu.

Lentokoneiden hinnat on vaihdelleet. Matkustajalentokone ja 7euroa on varmasti hyvä löytö.

Mutta joo, mä usein teen pienen tsekin ennen ostopäätöstä. Mutta kyllä mä oon maksanut käytetyistä paljonkin (mutta oli silloin monta harvinaista ja lähes täydellistä settiäkin myynnissä....) Ja paljon on mulle 250e...
 
Exitin punainen mekko jouluksi pienemmälle tytölle104cm 2e
Legon hame isommalle tytölle134cm 4e
Sekä hopeinen kukkaro myös isommalle tytölle 1e

Kaikki näyttivät käyttämättömiltä, en jaksa kaivaa kameraa esiin...
 
Beep
[QUOTE="mkk";22162174]Duplon lentokone ja ukko + pari palikkaa maksaa uutena täällä päin 12.90€, että käytetystä aika kallis.[/QUOTE]

Kyllä toi highway help-setti taitaa joku 20 € ja ylikin uutena maksaa. Meillä on vastaavia, mut sinisävyisiä... mitäköhäs ne maksoikaan, osa tuli lahjaksi mut oon mä niitä nähnyt kaupoissa.

Esim. tämä setti maksaa n. 40 €

 
Me ostettiin eilen prismasta lego duplo 60 kappaleen peruspalikkasatsi, hintaa oli reilut 18 euroa. Eli 20 kappaleen hinta olis uutena sitten n. 6 euroa.
Legot nyt ei mene käytettynä juuri miksikään, mutta kyllä mä koen että hintaero uuteen pitää olla selvä, eli ehkä max 4 euroa voisin maksaa 20 palikasta.
 
Viimeksi muokattu:
Beep
Me ostettiin eilen prismasta lego duplo 60 kappaleen peruspalikkasatsi, hintaa oli reilut 18 euroa. Eli 20 kappaleen hinta olis uutena sitten n. 6 euroa.
Legot nyt ei mene käytettynä juuri miksikään, mutta kyllä mä koen että hintaero uuteen pitää olla selvä, eli ehkä max 4 euroa voisin maksaa 20 palikasta.

Duplot ja Legotkin kyllä jotenkin löystyvät käytössä, eivätkä enää pysy täten yhdessä ja saa varovaisemmin nostella hienoja rakennelmia ettei käy niin että äiti nappasee tornista ja sit se leviää siihen käsiin. :O :D
 
Duplot ja Legotkin kyllä jotenkin löystyvät käytössä, eivätkä enää pysy täten yhdessä ja saa varovaisemmin nostella hienoja rakennelmia ettei käy niin että äiti nappasee tornista ja sit se leviää siihen käsiin. :O :D
Mä oon huomannut että 60-luvun pikkulegot on menetettyä tavaraa, 80-luku on yhä priimaa.

70-luvun lopun duplot ihan toimivia, mutta on meillä jostain "juna-autosta" murtunut vetokoukku, joten tietyt osat eivät kestä. Mutta en minä noita erota kuin väristä (ja erikoisosista) 2000-luvun tavarasta. Saa nähdä menevätkö joskus lastenlapsille yhä loistokunnossa.
 
v
Hyväkuintonen Aku Ankan taskukirja 0,20e, "etsivä" tmv kirja pojalle 0,60e ja Dinosauruskirja 2e. Kauluri 0,60e. Reppu 2e. Reebokin hyväkuntoset caprit 0,05e. Hmm.. olikohan siinä kaikki.. Mukavia löytöjä edullisesti :-D
 
Tytölle 134cm ja 140cm toppatakit yhteensä 4e toinen perus takki topline ja toinen sellanen puuvillainen vähän siistimpi takki parempaan käyttöön.

vauvalle puolipotkareita, bodyja ja parit housutkin 0.25-1,20e /kpl. Ja ehdottomasti siistejä kaikki.
 
todella hyväkuntoiset goretex kengät, 8,50euroa.

mutta voi saapas. ne oli numeroa liian pienet eikä mitenkään mahtunut kivasti muksun jalkaan. argh!
toivottavasti mä pian löydän oikeasti jotkut vastaavat oikean kokoisina niin ei tarttis pulittaa uusista.

mut tod.näk löydän vasta sitten kun olen ne jo ostanut uutena.
 
todella hyväkuntoiset goretex kengät, 8,50euroa.

mutta voi saapas. ne oli numeroa liian pienet eikä mitenkään mahtunut kivasti muksun jalkaan. argh!
toivottavasti mä pian löydän oikeasti jotkut vastaavat oikean kokoisina niin ei tarttis pulittaa uusista.

mut tod.näk löydän vasta sitten kun olen ne jo ostanut uutena.
Voihan höh : /

Mä ostelen myös noita kenkiä ja välillä tulee tehtyä hutiostoksia. Tällä hetkellä mulla on talvikenkiä lähes joka koossa...taitaa yksi puttua. Ja pahoin pelkään että ne on sitten juur ne, mitä me tarvittais :D
 

Yhteistyössä