Uusimman gallupin mukaan vihreät kokevat täydellisen romahduksen Helsingissä kuukauden kuluttua olevissa eduskuntavaaleissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nämä ovat liian vaikeita asioita aloittajalle, joka meni solmuun jopa oman aloituksensa sanankäänteiden kanssa, eikä lopulta ymmärtänyt, mitä kirjoitti, saati että olisi ymmärtänyt lukemaansa.

Koulussa annettaville ehdoille ja luokalle jättämisellä oli kieltämättä paikkansa.
No nyt en kyllä minä ymmärtänyt. Enkä ole aloittaja mikäli sillä on jotain merkitystä.

Sitä, että tuolla aloittajalla on tapana tehdä ihan omanlaisiaan aloituksia omine otsikoineen, eikä sitten kohta enää pysy aiheessa saati että keskustelisi itse aiheesta, josta on linkin laittanut.

Liian vaikeaa hänelle siis tämä keskusteleminen.
Miten aloittajan vaikeudet liittyvät minuun? Olisiko kuitenkin keskustelun kokonaisuuden kannalta helpompi, jos et alkaisi lukea eri vierailijoiden kirjoittamien kommenttien rivien välistä mitään, vaan vastaisit vain siihen kommenttiin ja sen sisältöön.

Miten aloittajan vaikeudet liittyvät minuun? Olisiko kuitenkin keskustelun kokonaisuuden kannalta helpompi, jos et alkaisi lukea eri vierailijoiden kirjoittamien kommenttien rivien välistä mitään, vaan vastaisit vain siihen kommenttiin ja sen sisältöön.

Ei mitenkään. Olit huomannut, että keskustelu ajautui sivuraiteille, johon kerroin, mistä se johtui, eli näistä aloittajan vaikeuksista keskustella ja vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin.

Ymmärrät varmasti myös sen, että jos ketjussa on useampi vierailija, ei aina voi pysyä kartalla siitä, kuka kirjoittaa ja vastaa.

Eli ei mitään hätää nyt kuitenkaan :)

Sitä, että tuolla aloittajalla on tapana tehdä ihan omanlaisiaan aloituksia omine otsikoineen, eikä sitten kohta enää pysy aiheessa saati että keskustelisi itse aiheesta, josta on linkin laittanut.

Liian vaikeaa hänelle siis tämä keskusteleminen.
Mieletöni keskustelu on hieman rauhoittunut tällä palstalla. Kirjoittelu ei ole enää niin sarvet ja hampaat kalistelua kuin aiemmin.
Täällä kirjoittaa persu, jolle yksityisautoilu on pyhä asia. Autottomien osasta hän ei ole tippaakaan kiinnostunut.
Väärä stereotypia Helsingin keskustan viherpiipertäjistä elää maaseudulla sitkeäsi.
Alkuviikosta keskustelu on palstalla vielä lauhkeaa. Viikonvaihteen päivinä kannattaa pysyä erossa täältä hyvinvointinsa tähden.
Älykelloni jo ihmettelee miksi en lähde suorittamaan päivän askeleitani.
Leppoisa ja rauhallinen keskiviikko.
Surettaa vain Kreikan junaonnettomuus. Väsyneille veturinkuljettajille sattuu joskus virheitä. Täytyy lukea uutinen joskus myöhemmin. Nämä viimriset lauseeni ovat härnäystä viestieni imitoijalle. Raukalla tuntuu vielä olevan oma elämä hakusessa.

Ei mitenkään. Olit huomannut, että keskustelu ajautui sivuraiteille, johon kerroin, mistä se johtui, eli näistä aloittajan vaikeuksista keskustella ja vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin.

Ymmärrät varmasti myös sen, että jos ketjussa on useampi vierailija, ei aina voi pysyä kartalla siitä, kuka kirjoittaa ja vastaa.

Eli ei mitään hätää nyt kuitenkaan :)
Jep, okei, olen taas kartalla. (y)

Yhteistyössä