V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Autan aloittajaa, jälleen kerran.
![]()
Riikka Purra on pk-yrittäjien suosikki seuraavaksi pääministeriksi
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.yle.fi
Kiitos.Autan aloittajaa, jälleen kerran.
![]()
Riikka Purra on pk-yrittäjien suosikki seuraavaksi pääministeriksi
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.yle.fi
Kiitos.
Yle ei kehtaa kertoa Antti ällän suosiota tai oikeastaan sen puutetta.
Milloin eläkeläinen Kaasupetri pitää huilitauon persutrollina?Vasemmistolaisten on hyvä muistaa se, että yritykset tekevät sen rahan millä vasemmistolaisia elätetään.
K: MilloinMilloin eläkeläinen Kaasupetri pitää huilitauon persutrollina?
Mehän ollaan yhtä harmaata massaa, miksi meidät pitäisi erottaa toisistamme? Senhän takia tässä harmaita ollaanK: Milloinoppii erottamaan harmaat toisistaan?
V: Ei koskaan!
93% vastustaa Lindtmanin pääministeriyttä. Se kertoo kaiken hänen osaamisesta...Kiitos.
Yle ei kehtaa kertoa Antti ällän suosiota tai oikeastaan sen puutetta.
Otanat 1100 henkilöä joista 20% kannattaa Purraa.
Kyllä kyllä. Ja heillä on sama yksi ääni kuin muillakin joten ei oikeastaan mitään väliä mitä mieltä yksittäinen pienryhmä on.Niin, pk-yrittäjiä.
Mä olen yksinyrittäjä, enkä todellakaan kannata Purraa.
Mehän ollaan yhtä harmaata massaa, miksi meidät pitäisi erottaa toisistamme? Senhän takia tässä harmaita ollaan
Kuset siis omiin housuihisi.Niin, pk-yrittäjiä.
Mä olen yksinyrittäjä, enkä todellakaan kannata Purraa.
Persut ovat kusipäitä, joilla on kusi aina housuissa. Kielenkäyttönne kertoo matalan sivistystasonne.Kuset siis omiin housuihisi.
Kuset siis omiin housuihisi.
Persut ovat kusipäitä, joilla on kusi aina housuissa. Kielenkäyttönne kertoo matalan sivistystasonne.
Cette vieille alcoolo est en plein délire psychotique avec la chiasse dans son froc.Kaasupetri on rasittava perskärpänen. Pakkomielteinen persutrolli.