Uusien ystävien löytäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juju

Vieras
Mistä te ootte löytäneet uusia ystävyyksiä? Siis semmosia ihan kunnon ystävyyksiä, ei vaan pelkkiä sillon-tällön-nähdään-puistotuttuja tms. Tiijän että kotoa ei kukaan tuu hakemaan ja ite en oo hurjan aktiivinen etiskelemään uusia tuttavuuksia, nyt sitten tarvittaiski jonkulaisia vinkkejä :D

Kouluaikana sieltä löyty ihania ystäviä, töissä oli omat kaverinsa, mutta nyt kotiäitinä en oo tutustunu juurikaan uusiin ihmisiin. Ollaan yhessä kerhossa käyty, mutta ei sieltä oo sen kummemmin tarttunu kavereita mukaan. Puistoihin oon aika laiska lähtemään kun siellä ei ikinä oo ketään samaan aikaan. Tässä ihan lähinaapurustossakaan ei asu lapsiperheitä, enemmän semmosta keski-ikästä porukkaa.

Mihin tässä siis kannattaisi suunnata, jos tahtoisi ystävystyä?

Saman haluisin myös minä tietää... Yritin kerran täälltäkin etsiä, mutta ei onnistunut. En tiedä mikä minussa sitten on vikana, mutta yks kaveriehdokas kävi kerran kylässä eikä sen koommin ole halunnut ottaa yhteyttä:(

Aikuisena on tosi vaikea ystäviä löytää, ellei harrasta jotakin, ole töissä tai opiskele... Avoimissa päiväkerhoissa ja puistossa saa vain hyvän päivän tuttuja, kun kaikilla tuntuu olevan jo kaveripiirit, eikä niihin mahdu uusia ihmisiä ....

Lasten koulun kautta tutustuin äitiin jonka kanssa ollaan nykyään tosi hyvät ystävät. yksi ystävistä on mun paras kaveri ala-asteelta. Yhteen mieheen mies tutustui kaupassa (kävi ostoksilla ja tää mies myyjänä) ja nyt sitte minä ja tuon miehen vaimo myös ystäviä.
Pari ystävää on miehen serkkujen vaimoja. Että siinäpä ne tärkeimmät tais tulla.

Leenulii: En oo Nastolan suunnilta, ikävä kyllä.

yksinäinen: Ehkä sun pitäs ite ottaa siihen kaveriehdokkaaseen yhteyttä?

pikkumyy74: Mihin liiketoimintaan lähdit matkaan?

Just avoimessa oon itekki lasten kanssa käyny, kivaa siellä oli, mutta ei sieltä muulle ajalle seuraa saanut. Ite kyllä oon aika arka ehottelemaan treffejä puolitutuille, pitäs vissiin rohkastua siinä suhteessa. Olispa hauska löytää tuollain uusia kavereita ku edellisen mies :D

Onko kukaan tutustunut kunnolla keneenkään esim. puistossa? Tai entä onko nettituttavuus kenelläkään jatkunu ihan kunnon ystävyydeksi?

Yhteistyössä