Uusia ystäviä Lahdesta ja lähiseudulta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti 78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti 78

Vieras
Heipparallaa!!!
Täällä olisi yksi kotiäiti vailla uusia kavereita. Synnytin jouluna ensimmäisen lapseni, perheeseeni kuuluu myös isä ja koira. Jos olet avoin, puhelias, sosiaalinen ja rehellinen niin kirjoittele. =)

Mä olen Heinolasta mutta ei ystävät lähiseudultakaan ole ongelma... itse asiassa on hyvä avartaa maailmaa =) Meillä on siis viisi vuotias kultainennoutaja ja sain jouluna ensimmäisen lapseni siis on ollu aika totutteleminen uuteen elämään väsymys ja univelkakin painaa jonkain verran... Miten teillä on menny? Meillä on ollut pientä koliikki vaivaa mutta yöt on kuitenkin antanut nukkua vielä.

Mä oon kanssa Heinolasta ja ystävät vähissä..Johtuu kyllä omasta "laiskuudesta"(?),ei isommin tule minnekään muksulauman kanssa lähdettyä.Kolme lasta siis on ja vuosimallia 82.Saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa tutustua =)

Moi!!uudet ystävät ovat tervetulleita...Perheeseemme kuuluu äiti,isä, marraskuussa syntynyt tyttö,ja koira.kuinkas sinuun saisi yhteyttä,voisi ensin vaikka sähköpostia lähetellä yms..??

Ajattelin tulla kurkkimaan olisiko täällä ketään tuttuja...
Olen entinen Heinolalainen ja tuttuja paljon Lahdessa :)

Tätänykyä täällä savon suunnalla mutta heinäkuussa taas lomilla Heinolaan.

Mulle saa laitella sähköpostia osoitteeseen mamma82@netti.fi :)
Leikkikavereitakin olis kiva saada 3 ja 4 vuotiaille muksuillemme,miksei myös vauvakavereita kuopuksellekin :)

Päätin kirjoitella taas kun ollaan reissuista palailtu. Hyvinhän tämä arki on sujunut koiran, vauvan ja miehen kanssa. Ihanaa kun kevät on jo näin pitkällä. Jos löytyy ketään tästä Launeen kieppeiltä, olis kiva saada ulkoilu seuraa, mulla koht 10 kk poju.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 20:38 kotiäiti 78 kirjoitti:
Heipparallaa!!!
Täällä olisi yksi kotiäiti vailla uusia kavereita. Synnytin jouluna ensimmäisen lapseni, perheeseeni kuuluu myös isä ja koira. Jos olet avoin, puhelias, sosiaalinen ja rehellinen niin kirjoittele. =)
Heippa olen 25.v maaliskuussa synnyttänyt ja olen Lahden läheltä.

heips!
täällä kolmen lapsen äiti nastolasta,eli ihan lahden vierestä.paljon ei ole kavereita,joilla olis pieniä lapsia,joten päivät menee muksujen kanssa touhutessa,olisi kiva saada kavereita myös muista äiteistä. :snotty:

Moi!

Täällä olis kanssa yksi kolmen lapsen äiti Lahdesta. Vanhin lapsi on syksyllä tuleva ekaluokkalainen, toinen 3,5v ja pienin viime joulukuussa syntynyt eli nyt 5kk. Päivät menee lasten kanssa touhutessa. Uusia kavereita olisi kiva saada sekä itelle, että lapsille.

Yhteistyössä