Uusia ystäviä Jkl?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sohvis

Uusi jäsen
10.08.2007
1
0
1
Heip kaikille,

olen uusia ystäviä vailla oleva 22-vuotias äiti Jyväskylästä. Poikani on 6kk vanha, lisäksi perheeseeni kuuluu avomies ja muutama lemmikki. Kaikki vanhat ystävät ovat kadonneet kuin maan nielemänä, joten olisi mukava löytää uusia ihan vaan kahville, vaunuilemaan, tahi liikkumaan myös ilman muksuja.
Laita vaikka yv:tä niin vaihdetaan meiliosoitteita.

Moikka! Tässäpä yksi 30v. kahden lapsen äiti, joka on myös eläinrakas. Ystäviä on, mutta yksi lisää on kuin voitto pokerissa, koska ne tosiystävät kun ovat harvassa.
Asun Jyväskylän seudulla, olen tällä hetkellä naimisissa ja lasten kanssa kotona ja rakennamme taloa maallepäin. Ajattelin vasta ensi vuonna lähteä taas töihin, ellen uudestaan tule raskaaksi. ;D. Kova olen kokooni nähden liikkumaan ja vaunuilemaan, sekä kuntosalitreeni on koiralenkkien/vaunulenkkien kanssa mieluinen harrastus.
Kiva on myös liitosta huolimatta joskun lähteä välillä liikkeelle ilman perhettä, että oma pää rentoutuu. En voi väittää, että usein jaksan Baareissa roikua, mutta joskus sellainen ilta on paikallaan! Mutta kiva olisi jutustella ja tehdä tuttavuutta! Meilini on sannarasi@hotmail.com

täällä ois myös yks 30v äiti joka on muuttamassa jyväskylään viimestää ensi vuoden puolella. mulla kaksi poikaa ja tyttö, joista nuo pojat asuu exän luona mutta käyvät meillä mahdollisimman usein. Mun meilini on hanzu77@suomi24.fi. myös muut voivat laitella meiliä jos tahtovat :)

Yhteistyössä