Uusia meiliystäviä koiraihmisistä!

  • Viestiketjun aloittaja petu
  • Ensimmäinen viesti
petu
Heips!

Etsiskelen uusia ystäviä lapsi- ja koiraihmisistä, toivoisin että sinulla olisi jokimoinen koira ja lapsia niin saataisi vaihdettua ajatuksia molemmista! Itse olen 24 vuotias naimisissa oleva kotiäiti, iskä on päivät, toisinaan yötkin töissä, joten olen poikani 03 ja koirieni kanssa paljon kotona keskenään, joten on aikaa olla myös tietokoneen äärellä maileja kirjoitelemassa :)

Laittakaa mailiosoite, joilla tuntuu kiinnostavan niin otan pikimiten yhteyttä...

 
Roosukka
Heips!!!

Täällä sama tilanne kuin sullakin eli itellä ikää 24v. ja tyttö 1.5v, naimisissa, perheeseen kuuluu myös 2 kissaa ja 2 koiraa (ranskanbulldoggi ja rottweiler). Asutaan Espoossa. hanna.tapper@suomi24.fi
 
-83
Hei!

Löytyy kaksi koiraa ja poika -04.Olen jäämässä itekseen pojan ja koirien kanssa myöhemmin joskus syksymmällä.Mun osoite:s_petruska_s"@hotmail.com,otahan yhteyttä =)
 
petu


KIITOS KAIKKILLE JOTKA OLETTE LAITTANEET SÄKÖPOSTIOSOITTEET, OLEN TEILLE VASTANNUT, VALITETTAVASTI EN VOI ENÄÄN USEAMMALLE VASTATA JOTTA EHDIN KAIKKIEN KANSSA KIRJOITELLA JA VAIHTAA AJATUKSIA!!!



KIITOS!!!
 
jerejajarno
minuunkin voi koiralliset lapsiperheet ottaa yhteyksiä osoitteen löydätte alta :attn: , pesueeni koostuu 3 lapsukaisesta ja 1 rottweilerista, myös isukkikin on!

osoitteeni on rottistyty@hotmail.com


 

Yhteistyössä