Uusia kavereita tulevista äideistä HKI noin 30-40 v?

Uusia kavereita tulevista äideistä HKI noin 30-40 v?

Eli etsintäkuulutus :)

Minulla ei ole juurikaan kavereita jotka olisivat tällä hetkellä raskaana, kaipaisin vertaisryhmää kenen kanssa vaihdella kuulumisia jne. ja yhdessä myöhemmin työntää kärryjä :)

Asun itse Helsingissä (10 km säteellä keskustasta), odotan ensimmäistä lastani, olen 32 v., akateemisesti kouluttautunut, urheilullinen ja huumorintajuinen & em. kiva ja rento persoona.

Hakusessa samanhenkisiä (tai yksikin hyvä uusi kaveri joilla laskettu aika vuodenvaihteessa (itsellä la. 21.1.2012). Voisimme aloittaa yhteydenpidon esim. facebookin kautta.

Mukavaa alkanutta syksyä kaikille odottajille!
Nimim. viestiäsi odottaen :)
 
Hei,

Olen myös 32 v. ensimmäistä lastani odottava Helsingistä. Asun Pohjois-Helsingissä n. 10 km keskustasta ja meillä on laskettu aika joulukuun alussa. Kaipaisin myös kaveria lähiseudulta, kenen kanssa voisi vaihtaa kuulumisia sekä ajatuksia ja käydä vaunulenkeillä. Missä päin Helsinkiä asut?
 
  • Tykkää
Reactions: tammikuunpoika
Hei!

Täällä kirjoittaa myös ensimmäistään odottava ja Helsingissä asuva 31-vuotias nainen, joka laajentaisi mielellään tuttavapiiriään muihin odottajiin. Laskettu aika meilläkin on joulukuun alussa. Asun hieman lähempänä keskustaa kuin te muut, mutta julkisilla pääsen toki kulkemaan minne suuntaan vaan. Vertaisryhmä, jonka kanssa touhuta kaikenlaista, kuulostaisi mukavalta!
 
  • Tykkää
Reactions: tammikuunpoika
Heissan!

Täällä olisi myös yksi 30-vuotias helsinkiläisäiti.
Tulevan vauvan LA on lokakuun lopulla.
Mielelläni tutustuisin uusiin ihmisiin, joista mahdollisesti saisi esim. ulkoilu- tai kahvitteluseuraa päivisin :)
 

Yhteistyössä