Uusi yritys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkeli prinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkeli prinsessa

Vieras
Tänään oli jälkitarkastus enkeli tyttömme syntymän jälkeen.
kaikki oli onneksi kunnossa eikä mitään syytä etteikö saisi yrittää uudestaan.
Se vaan vähän häiritsee, että tytöstä eikä istukasta ei löydetty mitään syytä miksi tyttö kuoli kohtuuni rv23.
Seuraavan raskauden pitäisi kulemma edetä normaalisti.
Tässä sit vaan uutta yritystä ja tulee kun on tullakseen...
Esikoista emme kyllä koskaan tule unohtamaan.
Mitenkäs muilla joilla on lapsi kuollut kohtuun niin milloin olette yrittäneet uutta raskautta?

Meillä enkelipoika kuoli kohtuun 16 rv, syy ei selvinnyt. Yhdet kuukautiset odotettiin ja heti seuraavassa kuussa olin raskaana. Ultrassa kävin 7+ viikoilla ja sikiökaiku löytyi, mutta ei sykkeitä, armon aikaa annettiin neljä viikkoa ja neljän viikon päästä kohtu oli kasvanutkin, mutta sikiö ei >>> joten kaavintaan. Kaavinnan jälkeen oli kohtutulehdus ja lääkäri suositteli niin henkisen kuin fyysisen puolen takia pitämään hieman taukoa.
Puolen vuoden päästä odotin uudelleen, pelkäsin ihan hirveästi, 16 viikon jälkeen hieman jo helpotti, mutta lopullinen helpotus tuli vasta, kun poika oli turvallisesti maailmassa. Nyt kotona tuhisee melkein kolme kuukautta vanha poika vauva.
Neuvoksi sanon, että uutta raskautta voi yrittää sitten, kun tuntuu, että on itse siihen valmis. Pelko on todennäköisesti osa tulevaa raskautta, mutta jos haluaa vauvaa todella, niin on uskaltauduttava yrittämään...

No mulla ei nyt varmaan ihan vauva kuollut kohtuun sillä viikkoja oli 13+3..tai olihan se pienen vauvan näkönen kun siinä ultrassa sen näin...mulle kanssa lääkäri sano että sikiö ja istukka on kehittynyt normaalisti ja syytä keskenmenoon ei löytynyt.se kyllä pikkasen mietityttää..Kaavintaan siitä jouduin ja yhet menkat ootettiin kaavinnan ja jälkitarkistuksen jälkeen.marraskuussa 04 oli tuo KM..vielä ei oo tärpännyt :/

Oikein paljon onnea yritykseen,toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: .
Ekan keskenmenon jälkeen joka oli 8-9 viikolla odotin yhdet kuukautiset ja sitten tulinkin heti raskaaksi. Nyt tämän keskenmenon jälkeen joka oli näin myöhään eli huomattiin ultrassa viikolla 18+6 ja vauvat vastasivat 14 viikkoa niin odotellaan ainakin se 2kk ja sitten katsotaan mitä jälkitarkastuksessa sanotaan. Kovasti haluaisin uudestaan raskaaksi mutta en ole vielä henkisestikään valmis.

Todella epäreilua, että meille joillekkin käy noin. Me odotellaan viel toiset menkat ja sitten aletaan yrittämään.
Lääkäri sanoi, että n. 90% varmuudella seuraava raskaus onnistuisi, mutta siihenkään ei voi luottaa. On vaan uskallettava yrittää.
Voimia paljon kaikille, jotka ovat oman lapsensa menettäneet!!! :hug:

Yhteistyössä