Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

UAKUAK
Taitaapa olla pillu mielessä vaan... ja nyt oottelee, että heti yksäreillä jokku tarjoilee sitä... ja ehkä tarjookin kun noiin hiljaa on... Kummallista että tullaan avaa ketju ja sit kadotaan paikalta kuin mikäkin...

Raaka_peli
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;29853881:
Tolla avauksella sut syödään täällä elävänä.... :D
Aika laskelmoitu aloitus jonkun tän palstan perusnaisen iskemiseen. Heti tulee mieleen semmonen nainen, jolla ei paljoa päässä liiku, mutta ollaan niin tavallisia että huh huh. Ja sitten vielä heitetty tohon tatskat sellaisena pienenä särmänä juttuna... joopa joo...

Kai täällä on oikeesti fiksujakin naisia, joita ei kiinnosta kouluttamattomat salijannut...

Aika laskelmoitu aloitus jonkun tän palstan perusnaisen iskemiseen. Heti tulee mieleen semmonen nainen, jolla ei paljoa päässä liiku, mutta ollaan niin tavallisia että huh huh. Ja sitten vielä heitetty tohon tatskat sellaisena pienenä särmänä juttuna... joopa joo...

Kai täällä on oikeesti fiksujakin naisia, joita ei kiinnosta kouluttamattomat salijannut...
Ei kaikkea kannata niin vakavasti ottaa :) Saatto olla ihan vilpitön avaus, tai laskelmoitu, tai ihan täysi provo. Mut haitanneeko ketään :)?

Ja tuolla mun vastauksella en tarkoittanut itseäni. Mulla ei ole tarvetta syödä ketään, mulla on iltapala jo kotona ;).

Moi, yritän nyt vastailla hieman. :) Olen ammatiltani kokki, ja mieluiten laitan ihan tavallista kotiruokaa. Se maistuu lapsillekin parhaiten! Olen täysin yh, lasteni äiti muutti Turkkiin uuden miehen perässä.. Olen keski-Suomesta, sen tarkemmin en tässä vaiheessa paljasta. ;) Pillua en ole hakemassa, vaan haluan keskustella (niinkuin keskustelupalstoilla yleensä). Kuvaa en tule laittamaan, mutta minua on kuvailtu Ricky Martinin näköiseksi (en tiedä pitääkö paikkaansa :D) koska isäni on espanjalainen. Unohtuikohan vielä jotain? -Marco

• Tykkää
Reactions: Almandiini

Yhteistyössä