Uusi Vuosi yksin kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin ja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin ja yksinäinen

Vieras
Mulle uusi vuosi on oikeastaan kuin mikä tahansa viikonloppu. En ole teinivuosien jälkeen juhlistanut sitä erikoisemmin, ostan vaan jtoain herkkuja ja katson telkkaa/surffaan netissä. Kun vuosi vaihtuu, saan uudenvuodentervehdyksen korkeintaan vanhemmiltani.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksin ja yksinäinen:
Mulle uusi vuosi on oikeastaan kuin mikä tahansa viikonloppu. En ole teinivuosien jälkeen juhlistanut sitä erikoisemmin, ostan vaan jtoain herkkuja ja katson telkkaa/surffaan netissä. Kun vuosi vaihtuu, saan uudenvuodentervehdyksen korkeintaan vanhemmiltani.

No hyvää uuttavuotta!! Miksi olet yksin? :(

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kiitos =) Osittain omasta valinnasta olen yksin, olisin voinut lähteä pariin paikkaan juhlistamaan uutta vuotta, mutta päätin edellisvuosien tapaan jäädä kotiin. Olen ehkä erakkoluonne ja vielä yksinasuva pienituloinen vanhapiika.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Kiitos =) Osittain omasta valinnasta olen yksin, olisin voinut lähteä pariin paikkaan juhlistamaan uutta vuotta, mutta päätin edellisvuosien tapaan jäädä kotiin. Olen ehkä erakkoluonne ja vielä yksinasuva pienituloinen vanhapiika.

No et taida kovin vanha olla :D Alota uus elämä, kun vuoskin vaihtuu =)

Mäkin oon yksin kotona tän uuden vuoden, mies lähtee juhlii kavereittensa kanssa. Mä oon raskaana niin on jotenkin mukavempi olla vaan kotona tän masun kanssa. Käyn lenkillä ja kattelen samalla siinä raketteja, katon pari leffaa, syön salaattia ja patonkia, käyn vaahto kylvyssä ja teen kasvonaamion. Elikkä nautin siitä että saan itelleni aikaa ja saan pitkästä aikaa hemmotella itteeni oikein kunnolla, tarviin sitä nyt =)

Yhteistyössä