Tulokas esittäytyy :D Moi kaikille!!!! Olen siis lapseton 26v vanha nainen :snotty:
"kultakutri" 17.09.2011 #1 Tulokas esittäytyy Moi kaikille!!!! Olen siis lapseton 26v vanha nainen :snotty:
"vieras" 17.09.2011 #2 Onks hällä perhe suunnitteilla ja mies sitä varten kattottuna vai ihanko muuten palstalle olet jumiutunut? =) Tervetuloa vaan! Mustat on kivoja, kun niihin voi "tutustua". Reactions: "kultakutri"
Onks hällä perhe suunnitteilla ja mies sitä varten kattottuna vai ihanko muuten palstalle olet jumiutunut? =) Tervetuloa vaan! Mustat on kivoja, kun niihin voi "tutustua".
Akaatti 17.09.2011 #4 [QUOTE="kultakutri";24645584]Tulokas esittäytyy Moi kaikille!!!! Olen siis lapseton 26v vanha nainen :snotty:[/QUOTE] Tervetuloa palstalle! Sinähän olet kuin minä, minäkin tunnen itseni vanhaksi ja olen samanikäinen kuin sinä.
[QUOTE="kultakutri";24645584]Tulokas esittäytyy Moi kaikille!!!! Olen siis lapseton 26v vanha nainen :snotty:[/QUOTE] Tervetuloa palstalle! Sinähän olet kuin minä, minäkin tunnen itseni vanhaksi ja olen samanikäinen kuin sinä.
isoäiti mölykylästä 17.09.2011 #8 voi miten nuori säkin vielä olet, et ole vanhaa nähnytkään. tervetuloa palstalle. pidä puolesi
hellsbells 17.09.2011 #9 Tervetuloo si vaa ... Vaikket sä kyllä vanhaa ole varmaan nähnykkää, ku kehtaat 26- vuotiasta sellaseks kutsua !
Tervetuloo si vaa ... Vaikket sä kyllä vanhaa ole varmaan nähnykkää, ku kehtaat 26- vuotiasta sellaseks kutsua !