K
Kääk
Vieras
no niin, jos kuvitellaan, että nyt olet varannut 4 viikon ulkomaan loman elokuulle. Sitten jäät työttömäksi tässä kesällä ja sattuisit saamaan töitä. Onko työnantajalla mitää intressiä antaa sulle sitä lomaa (matka varattu) vai miten? Tietty palkatonta... Vai pitäskö suoraan sanoa, jos saa töitä, että pystyy alottan vasta sen oman loman jälkeen...
onko koko homma jotenkin moukkamaista ja itsekästä...tuo loma siis.
onko koko homma jotenkin moukkamaista ja itsekästä...tuo loma siis.