UUSI TRENDI: Raskaana olevat poseeraavat alasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja er
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Ihanaa, nyt kahvipöytäimettäjät voivat tehdä seuraavassa raskaudesssa itsestään alastonkuva pöytäliinan ja samalla kun imettävät vauvaa niin vieraat voivat ihailla myös pöytäliinaa :)

Mulla se oli tauluna seinällä, mutta harmi kun en tajunnu laittaa keittiöön! :whistle:

Heh heh. Mäkin oon laittanut kämpän täyteen alastonkuviani, että varmasti vieraat huomaa :) Kyllähän mä nyt itseäni haluun esitellä, kun ei mulla juuri älyllistä pääomaa ole, pakko jollain pätee.

No sehän mukava kuulla.

Mulla on ollut se kuva profiilikuvanakin aikanaan. ;) Sai ihmiset ihmettelemistä kun ei niillä muuta ajankulua tunnu olevan kun repiä shokeeraavia juttuja mistä vaan!

No, mä ainakin tunnen oloni raskaana kauniimmaksi kuin koskaan! Musta tuntuu, että kroppa on nyt 7:llä kuulla kauniimpi kuin se on koskaan ollut. Mahaani rakastan todella mutta muukin kroppa tuntuu olevan jotenkin kauniimpi kuin ennen..
Mies hokee mulle myös useammin kuin koskaan, kuinka kaunis olen näin raskaana. Me ollaan otettu muutama alastonkuva musta ja jos löytyisi kiva paikka menisin mielelläni ammattilaisen kuvattavaksi miehen kanssa. Voitaisiin molemmat olla alasti. Ei kuitenkaan viitsi kaveria ottamaan meistä kuvia, kun ei ole ammattilais- tai edes harrastelijavalokuvaajaa joukossa.. :)

Enkä mä niitä jo otettuja kuvia todellakaan häpeä, menevät sinne albumiin muiden raskausajan kuvien kanssa..

Yhteistyössä