Uusi syylärohto?

mä testasin sitä kun yhdellä ystävällä oli purtelo..
En just muista nimeä..

kyllähän se toimi, mutta sattui ihan #&%?$!*.
höyry vain nousi kun tuo aine jäädytti syylän pois.. en mä enää ainakaan sitä aio koittaa.... yksi kerta riitti :wave:
 
vieras
On kokeiltu jäädyttäminen ja Verruxinit. Kumpikaan ei auttanu. Syylät lähti viimein Remasan -osterivinokaskapseleilla. Piti vaan syödä kuukauden kuuri ennenkuin tepsivät, mutta syylät lähti ja takaisin eivät ole tulleet. Suosittelen!
 
tanja
Mä olen sitä laittanut kaksi kertaa samaan PIENEEN syylään, eikä ole mihinkään hävinnyt. Miehellä myös hieman isompi syylä, joka ei myöskään ole kahden hoitokerran jälkeen lähtenyt mihinkään.. Että mä en voi suositella, on niin kalliskin.
 
äitee
Eipä auttanut ei.
Törkeen kallis puteli, käsittelyitä olen uusinut sekä itelläni että pojalla aibakin neljä kertaa, eikä MITÄÄN tulosta!!!!!!!
Ärsyttävää, kun tosiaan oli sikakallistakin!!!!
 
Jumalan karvainen hanuri
72 kapselin Remasan-pakkauksesta otin noin kaksi kapselia päivässä (ohjeessa 3x2 per päivä). Syylä pieneni ensin hiukan. Ehkä suurempi annos toimisi?
 
Jumalan karvainen hanuri
Remasan suuremmalla annoksella ei poistanut syylää vielä. On alkanut ihmetyttää, olisiko kyseessä joku ihosyövän laji, joka muistuttaa harmitonta syylää.
 

Yhteistyössä