Uusi suhde eron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten teillä onko ollut vastaavanlaista? Olen eronnut tuossa 5kk sitten kolmen vuoden suhteesta. Ja nyt 2kk tapaillut tosi samankaltaista ihmistä millainen itse olen. Hänessä tuntuu olevan ne asiat kohdillaan missä sitten exässä tympääntyin. Mutta en vain tunne häntä kohtaan voimakasta ihastusta ja hieman on ahdistunut olo kun mietin että haluanko tämän nykyisen kanssa suhteeseen. Vaan tuntuu että jos vielä löytäsin sellaisen jonka kanssa tunnetasolla tuntuu mahtavalta.
Tuntuu kun jos tämän kanssa alan suhteeseen niin tietynlainen vapaus katoaa enkä sitten näe mitä voisinkaan löytää. Vai onko tämä nyt vain että tää ero vieläkin vaivaa mieltä enkä sen takia osaa sitoutua uuteen? Kun tuo ero otti itelle tosi koville ja jätti kovat ahdistukset. Vai onkohan nainen minulle väärä kuitenkin kun ei tunteet itsellä kohtaa vaikka arvoiltaan ja ajatusmaailma täsmää täysin.

Sä oot aikasemminkin jahkaillut samasta asiasta. Sanoisin että unohda naiset vähäksi ajaksi ja rauhoitu, koska nyt olet kuin levoton tuuliviiri. Ei hyvä. Käsittele erosi ja tee itsellesi mielekkäitä asiota. Älä anna naiselle vääriä signaaleja itsestäsi (nyt teet niin), koska et itsekään tiedä nyt mitä haluat. Selkeytä pääsi ja elä tovi itsesi kanssa.

Eihän tossa ole suunnilleen mitään taukoa ennen uuteen suhteeseen hyppäämistä. Itse en tajua mikä ihmeen kiire joillain on aina uuteen suhteeseen eron jälkeen? Ei mikään ihme, että ahdistaa jos ei osaa ensin päästä kunnolla vanhasta yli ja elää ihan vaan itsensä kanssa.

Eihän tossa ole suunnilleen mitään taukoa ennen uuteen suhteeseen hyppäämistä. Itse en tajua mikä ihmeen kiire joillain on aina uuteen suhteeseen eron jälkeen? Ei mikään ihme, että ahdistaa jos ei osaa ensin päästä kunnolla vanhasta yli ja elää ihan vaan itsensä kanssa.

Eihän tuossa olekkaan mutta juuri sen takia ei vielä olla suhteessa. Ja hälle oon sanonukki tästä että katotaan rauhassa ja ymmärsi asian. En vain ymmärrä että silti vaikka koen ahdistusta mitä teen täs tilanteen kanssa niin silti haluan häntä nähdä päivittäin. Liekkö tuokin sit senkia et saan hänestä seuraa+läheisyyttä.

Pysyttele erossa naisista, niistä ei koidu muuta kuin harmia.
Tämä on paras ohje minkä voit saada. Ja miksi ostaa koko lehmä, jos haluaa vain maitoa? Tinderistä ja baareista löytyy helposti hölmöjä lutkia, jotka eivät ole turhan tarkkoja tavarastaan. Ja maksullisia löytyy joka paikkakunnalta eivätkä hinnatkaan enää hirvitä kun uskaltaa vähän tinkiä.

Vakava seurustelu suomalaisen naisen kanssa johtaa ennemmin tai myöhemmin siihen, että nainen alkaa kontrolloida jollain tavoin elämääsi, rahankäyttöäsi ja vapaa-aikaasi. Ei sellaista enää nykyaikana tarvitse eikä etenkään kannata kenenkään itseään vähänkin kunnioittavan miehen sietää.

Yhteistyössä