UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
meini
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
eiku jouluna/heti joulun jälkee valmiiks!! lapset on inostuneita vielä pukin tuomisista tai sit vaa niille päälle ja ovesta pihalle!
mammat saa rauhassa istuskella ja nauttia glögiä ja pipareita ja suklaata ne pukin tuomat pörrösukat jalassa ja repiä niit hiuksii :LOL:

sit kun arki taas koittaa niin se arkiha se häiritsee niin tuhottomasti tuota ratkomista |O :kieh:
Mutta kun tämä koettelee jo parisuhdettakin. Mies mulle yritti joku päivä jotain puhua, mun vastaus oli: "Mitä sulle tulee mieleen hevosesta?"
Se ei jostain syystä enää kauheesti yrittäny keskustella mun kanssa. :ashamed:
:LOL:
Anteeks, ei sais nauraa :ashamed:
Teil niiku meilkii, äijä selitti et mitä pitää ostaa kaupasta, samal ku miä tätä ratkoin.
meni joku vartti ja miä rupesin sit pohtimaan kauppalistaa ja ihan samat asiat sanoin äijälle et mitä pitää ostaa :ashamed:
Äijä ei vissii tykänny, kysyi ettenö miä oikeest koskaa kuuntele mitä hää sanoo :ashamed:

Mihis noi äijät pistettäs? jos pennut pihalle niin...
tämä sinkku on ajatellut vakaasti pysyvänsä sinkkuna niin ei kohtaa tuota ongelmaa, mutta eikö ne nyt menis siinä samalla - vaatteet päälle niillekin ja ulos :D toimi tuo ainakin meillä silloin kun olin pieni ja äiti siivos - se nakkas mut ja isän ulos (joskus mentiin naapuriin pelaamaan lautapelejä, joskus isä lähti jollekin kaverilleen ja minä leikin ulkona tai menin mummulaan joka oli vajaan 100 m päässä yksi kerrostalo välissä vaan :D)

kyllä tuon tekeminen jonkun aikaa vie - etenkin tänään on ollut julmettu kiire kolmen jälkeen, hyvä kun ehdin eronneen naisen katsoa :D mutta kouluun pitäis mennä 11.1. että ehkä ennen sitä se tarttis saada valmiiksi - julkaisu taas riippuu tuosta sivustosta :D
 

Yhteistyössä